chassis nr probleem, volgens keurmeester dan
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-07-2006 13:23 #52080
door
chassis nr probleem, volgens keurmeester dan is gemaakt door
Tijdens de APK dit jaar van mijn 144 uit 1973 1 probleempje volgens de apk keurmeester en hij kan hem dus niet goedkeuren. Het chassis nr op de auto begint en eindigt met een * en op de papieren (alle papieren) begint en eindigt hij met een X. Dit is al 33 jaar zo en hij is altijd zo door de keuring gekomen tot dit jaar. Discussie met de keurmeester heeft uiteraard geen zin, hij schijnt wel veendam te hebben gebeld. Mijn 144 dus afgekeurd en op naar de RDW in sloterdijk, reactie daar afgekeurd??? hierop???? het is gewoon goed, zo werd dat 33 jaar geleden gedaan. Andere RDW keurmeesters erbij en allemaal waren ze het eens dat het gewoon goed is. Om voor mij discussies te voorkomen worden mijn papieren gratis aangepast. De volgende opmerking is wel gevallen, de mensen in veendam zijn niet altijd in staat dit soort vragen goed te beantwoorden ze hadden een keuringsstation moeten bellen.
Mocht je dit zelf meemaken laat de apk keurmeester informeren bij het RDW keuringsstation Sloterdijk (amsterdam).
gr,
Jarl Baas
Mocht je dit zelf meemaken laat de apk keurmeester informeren bij het RDW keuringsstation Sloterdijk (amsterdam).
gr,
Jarl Baas
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-07-2006 15:12 #81435
door
Beantwoord door in topic chassis nr probleem, volgens keurmeester dan
Wat vreselijk dat je dit is ooverkomen. Ik heb het zelf ook wel eens meegemaakt dat de keurmeester liep te piepen. Maar als alle voorgaande jaren goed is gegaan waar is dan de motivatie om het nu ineens anders te gaan doen. Hij zadelt je op met ergenis,kosten en tijd. Vandaar dat ik altijd naar dezelfde ga. Mocht weer zoiets gebeuren laat dan een herkeuring in beroep plaatsvinden. Er komt dan iemand van RDW het discussiepunt beoordelen. Een apk man kan dan zomaar omdraaien. Ik ben zelf keurmeester en weet dat een steekproefman de keurmeester het vordeel van de twijvel geeft. Hij is er echt niet om de keurmeester te laten struikelen maar eerder om de keuring fijn te slijpen en je scherp te houden. Tevens is hij dan de vraagbaak vor allerlei dingetjes en uiteraard een gelijkwaardige gesprekspartner.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.