autrospuit ervaring met first floor
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-07-2006 12:18 #52063
door
autrospuit ervaring met first floor is gemaakt door
Heeft iemand ervaring met het in Polen laten spuiten van zijn auto via First Floor ? het zou in mijn geval een Amazon betreffen die geheel hard is, alleen na 8 jaar worden de liggende delen dof, dus dat moet eigenlijk weer glimmen. k ben benieuwd.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-07-2006 12:32 #81515
door
Beantwoord door in topic autrospuit ervaring met first floor
deze vraag is hier al eerder gesteld , echter niemand heeft zich gemeld.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-07-2006 12:51 #81514
door
Als het alleen om overspuiten gaat zonder dat er strak gemaakt wordt zou je ook eens bij wat autospuiters langs kunnen gaan.MIsschien kun je regelen dat hij/zij je auto tussendoor onderhanden neemt en kun je dan een gunstige prijs afspreken.Als je hem naar polen stuurt ben je hem zo maar 3 maanden kwijt en komen de kosten voor het vervoer er nog bij.Als je zelf de sierstrips/lampen ed demonteerd scheelt het ook weer.succes!(
WWW.DE-KOPPELING.NL
)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-07-2006 13:48 #81513
door
Als de lak dof is kun je deze proberen te polijsten. Gebruik bijvoorbeeld een polijstmachine en commandant. Na afloop wel waxen. Merk Polijstmachines kosten minimaal 250 euro. Ik heb een prima blaucraft BP1200 polijstmachine gekocht bij
www.werkzeugteiladen.de
voor 55 euro exclusief bezorgkosten. Ed China van Wheeler dealers op Discovery channel heeft ook regelmatig de glans teruggebracht in doffe lakken.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-07-2006 14:38 #81512
door
Sjoerd, die link werkt niet.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-07-2006 15:41 #81511
door
wat een vies programma trouwens dat wheeler dealers. Hoe lap ik een auto goedkoop op en verpast ik hem daarna weer zo snel mogelijk.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-07-2006 20:08 #81510
door
Waarom zou je de auto inderdaad niet eens professioneel laten poetsen? Zelf ben je vaak uren bezig met maar matig resultaat (vind ik). Terwijl een poetsbedrijf de juiste apparatuur én poetsmiddelen heeft. Een poetsmachine vraagt een andere soort poets dan die je gewoon in de winkel koopt...Tegenwoordig zie je vaak dat ze met water poetsen, dit om de temperatuur tijdens het machinaal poetsen onder controle houden. Kies niet het goedkoopste bedrijf, maar laat weten welke kwaliteit je verwacht. Soms zijn het echt tovenaars.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-07-2006 20:36 #81509
door
de correcte link is:
www.werkzeugteileladen.de/
en klik op poliermaschinen en dan blaucraft bp1200.
Over wheeler dealers. Ze maken bijna altijd verlies op de auto's. zeker als je de manuren meerekent. En Ed China gaat altijd grondig te werk. Wat hij aanpakt pakt hij goed aan.
Over wheeler dealers. Ze maken bijna altijd verlies op de auto's. zeker als je de manuren meerekent. En Ed China gaat altijd grondig te werk. Wat hij aanpakt pakt hij goed aan.