roofrack 145
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-07-2006 13:21 #52039
door
roofrack 145 is gemaakt door
Wordt het glimmende rvs rack gewoon door het dak geschroefd? Met carrosseriering aan binnenzijde? Dan moet zeker het plafond eruit. Als je alleen schroeft, parkert, zit het rack dan vast genoeg om er spullen op vast te maken? Of is het alleen voor de glim? groeten, Rob.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-07-2006 12:19 #81650
door
Beantwoord door in topic roofrack 145
Oh, ik maar denken dat er montageplaatjes op het dak zaten.
Als je alleen gaat 'parkeren' zal alleen al door zijn eigen gewicht en luchtweerstand los raken. Over roest maar te zwijgen. Als je door en door doet kun je tevens kunstof ringen gebruiken. Je zal toch zeker niet het hele plafond eruit moeten halen?
Als je alleen gaat 'parkeren' zal alleen al door zijn eigen gewicht en luchtweerstand los raken. Over roest maar te zwijgen. Als je door en door doet kun je tevens kunstof ringen gebruiken. Je zal toch zeker niet het hele plafond eruit moeten halen?
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-07-2006 21:37 #81649
door
Beantwoord door in topic roofrack 145
Nee hoor, alleen de zijkanten van voor tot achter; is ook al een aardig stuk bij een 145

- Ruud Reniers
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
16-08-2006 23:19 #81648
door Ruud Reniers
Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!
Beantwoord door Ruud Reniers in topic roofrack 145
er is een speciaal bevestigingssetje voor. dit kun je vinden in een onderdeelboek van oa de 240 dat de accessoires bevat. het bestaat uit rvs boutjes, rubbers en een soort van rubbers met een moer erin.
ik heb het zelf destijds ook nieuw aangeschaft via de dealer.
groet Ruud
ik heb het zelf destijds ook nieuw aangeschaft via de dealer.
groet Ruud
Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!