casco

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-07-2006 11:30 #51991 door
casco is gemaakt door
Hallo,

ik heb een vraag over mijn volvo amazon , ik heb een losse keiharde body gekocht en wil deze gaan restaureren en ga dan mijn oude auto gebruiken voor onderdelen , maar de vraag is wat doe ik met het oude casco? oud ijzer? en hoe zit het dan met het kenteken? ik ga trouwens van een 4 deurs naar een 2 deurs, dus als er nog iemand specifieke 4 deurs delen nodig heeft, ik heb ze nog liggen

groet Marcel

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-07-2006 13:59 #81890 door
Beantwoord door in topic casco
Je kunt hem of slopen in eigen beheer. Zie hiervoor de website van de RDW voor de procedure ( www.rdw.nl/nl/voertuigeigenaar/auto/slop...nteren_of_slopen.htm ).

Dan is hij daarna kentekenloos en is de overgebleven body echt oud ijzer.<br>
In dat geval kan/wil een oudijzerboer hem zelfs (gratis) ophalen.<br>
<br>
Wat ook kan is het casco met kenteken en al nadat hij zelf gesloopt is door een RDW-erkende autosloperij laten ophalen. Je ontvangt van hen dan een vrijwaring. <br>
In veel gevallen willen ze dit ook nog wel gratis doen, omdat het voor hen veel oud ijzer met weinig werk is.<br>
<br>
Je kunt ook kijken (via marktplaats, deze site, etc) of er nog een gek is die juist weer wat kan/wil met jouw overgebleven chassis, mocht er nog wel iets goeds aan vastzitten. Dan verleg je gewoon het probleem.<br>
<br>
Let op dat de auto tijdens het slopen/ombouwen wel geschorst danwel verzekerd+APK is zolang de auto nog op jouw naam staat.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-08-2006 17:29 #81889 door
Beantwoord door in topic casco
Hoi Marcel,
Ik weet niet of je in de buurt van nijmegen woont,ik heb nl.een 4deurs en kan nog wel wat onderdelen gebruiken en misschien wat stukken van het casco.Je zou me kunnen mailen naar jmc.tijssen@hetnet.nl alvast bedankt. Jos

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD