Firstfloor restauratie in Polen
- M.C.H. Wijtenburg (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-09-2006 13:53 #51846
door M.C.H. Wijtenburg (GAST)
Firstfloor restauratie in Polen is gemaakt door M.C.H. Wijtenburg (GAST)
Ik weet dat de vraag al meerdere malen is geplaatst maar er is nooit een duidelijk antwoord gegeven, dus nog één keer: Heeft iemand ervaring met Firstfloor?? kent u iemand die als referentie kan dienen? We weten dat het risico's met zich mee brengt om je auto naar polen te sturen maar die risisco's loop ik in Nederland ook, ik ben namelijk geen autospuiter dus ik kan dat zowiezo niet goed beoordelen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 11236-dummy
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
19-09-2006 15:33 #82485
door 11236-dummy
Beantwoord door 11236-dummy in topic Firstfloor restauratie in Polen
<p>Ik weet er niet heel veel van, maar wat ik wel weet is dat de manier van restaureren anders is dan in Nederland. Het is vooral reparatie ipv complete vervanging van delen van de carrosserie bijvoorbeeld. Ik ken iemand die zijn Volvo naar Polen had verzonden en de bekleding van de deuren en het dashboard was bepaald niet in de originele Volvo staat teruggebracht. Ze hadden er zelf een oplossing voor bedacht. Deze mensen weten vaak ook niet hoe het volgens de Volvo standaard moet, in tegenstelling tot een echte kenner.</p><p> </p><p>Is is goedkoop, dat is waar. Maar bij de kwaliteit van het laswerk kun je je vraagtekens plaatsen. Overigens geldt dat ook voor sommige restaurateurs in Nederland.... Grootste nadeel van restauratie in het buitenland is dat je niet even langs kunt gaan om te kijken hoe het met je auto is en eventueel nog wijzigingen aan kunt laten brengen... Succes!</p>
- Hendri Verveda (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-09-2006 21:19 #82484
door Hendri Verveda (GAST)
Beantwoord door Hendri Verveda (GAST) in topic Firstfloor restauratie in Polen
Wel jammer dat de reactie van Bas alleen maar een vermoeden is en niet op feiten gebaseerd.... Mijn gevoel zegt weliswaar ook dat ik liever wat meer persoonlijke controle zou willen uitvoeren i.p.v. afstaan en maar afwachten hoe hij terug komt., maar misschien leveren die First Floor jongens wel piekfijn werk af!
Alleen iemand met ervaring met deze club kan hier een oordeel over geven.. Je kunt er nu veel over schrijven, maar het blijft gissen.
Alleen iemand met ervaring met deze club kan hier een oordeel over geven.. Je kunt er nu veel over schrijven, maar het blijft gissen.
- Vincent Kroese (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-09-2006 20:58 #82483
door Vincent Kroese (GAST)
Beantwoord door Vincent Kroese (GAST) in topic Firstfloor restauratie in Polen
Ik geloof wel dat ze je op de hoogte houden van de vorderingen d.m.v. foto's, maar dat blijft natuurlijk anders als een echte blik op de auto tijdens het restaureren. De website oogt vrij professioneel. Ik denk overigens dat iemand die echt overweegt om dit te doen al heel veel antwoorden kan krijgen door gewoon eens bij de lui van First Floor op de koffie te komen voor een eerste gesprek.
- Ton van Spanje
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
23-09-2006 10:20 #82482
door Ton van Spanje
Beantwoord door Ton van Spanje in topic Firstfloor restauratie in Polen
<p>Dat Polen verhaal is problematisch hoorde ik van een kennis die zijn auto op deze manier laat restaureren. Waar ik altijd mijn bedenkingen over heb gehad schijnt inderdaad het geval te zijn. De kwaliteit en het nakomen van de afspraken door de Polen zijn niet iets om over te roemen. Je kunt dan wel een Nederlands bedrijf opdracht geven, waarvan bekend is dat die de restauratie in Polen laten uitvoeren, maar als die Polen hun afspraken niet nakomen, dan hang je toch mooi aan de achterste mem. </p><p>Bij mijn kennis is het nu zo dat de auto onafgewerkt in Polen staat. En omdat er een verschil van mening is tussen het Nederlands bedrijf dat de opdracht heeft aangenomen(ik meen in dit geval First Floor) en de Poolse restaurateur de auto wordt vastgehouden door die Polen.
Lekker in Nederland laten doen, die restauratie!!!</p>
Lekker in Nederland laten doen, die restauratie!!!</p>