raammechanisme amazon
- Marcel van Soest
- Elite lid
-
Minder
Meer
25-10-2006 12:10 #51761
door Marcel van Soest
raammechanisme amazon is gemaakt door Marcel van Soest
<p>het raam van de amazon is naar beneden gekomen. De ketting loopt van de geleidewieltjes af hebben wij geconstateerd. Na het opnieuw bevestigen en afstellen gaat het raam weer naar beneden echter hierna niet meer omhoog, wat is er aan de hand?, na 4 keer proberen komen we niet achter de oorzaak en dachten wij de vraag maar eens op het forum te zetten. Wie weet raad</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Eugen Wulff
- Platinum lid
-
Minder
Meer
25-10-2006 12:51 #82846
door Eugen Wulff
Beantwoord door Eugen Wulff in topic raammechanisme amazon
<p>Op de staaldraad van raammechanisme zit een koperen "tonnetje" deze zit vastgesoldeerd aan de draad. Deze zit aan de raamhouder geschroeft.Het kan zijn dat deze heeft los gelaten. Dit was bij mij ook het geval, ik heb het "tonnetje" weer vastgesoldeerd door hem warm te maken en met s39 in te smeren en nog wat soldeer toe te voegen. Hierna wel goed schoonspoelen/schrobben met warm water hierna wat olie/vaseline oid erop anders gaat de kabel roesten. Succes</p><p>Ps:hoe gaat het met de schadeafwikkeling tgv de aanrijding?</p>
- Marcel van Soest
- Elite lid
-
Minder
Meer
25-10-2006 18:22 #82845
door Marcel van Soest
Beantwoord door Marcel van Soest in topic raammechanisme amazon
de auto is gisteren uiteindelijk in Papendrecht gearriveerd, duurde lachwekkend lang. De auto is op de brug geweest en de schade aan de onderzijde is redelijk. de reservewielbak is opengebarsten echter de balk ervoor ziet er normaal uit. De knik is minder fraai. Ik hoop dat morgen de schadeexpert langskomt en dan zal ik jullie vertellen wat er uit komt, is voor iedereen van belang want van fouten kan je leren. We hebben nog wel een oud taxatierapport gevonden uit 2001, de waarde was toen 9600 gulden, het kan misschien helpen.