Deurrubber Duett B16

• Kees van der Heiden (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-12-2006 21:47 #51675 door Kees van der Heiden (GAST)
Deurrubber Duett B16 is gemaakt door Kees van der Heiden (GAST)
<p>Voor de restauratie heb ik al lange tijd deurrubbers in huis (in denk dat ze bij het VOD vandaan komen). Nu bij montage merk ik dat deze rubbers veel te smal zijn en dus niet afsluiten. Ze raken de deurpost niet of nauwelijks en met stellen van de deur kan ik niet veel winst halen. Het gootje waar ze in gelijmd worden is ook een stuk breder en de oude rubbers zijn ook veel breder. Ik ben bang dat er nog maar 1 "universele" maat is voor alle soorten Amazones en PV's. Universeel in de zin van past eigenlijk nooit.</p><p>Weet iemand een leverancier waar je verschillende maten van deze rubbers kunt kopen?</p><p> </p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Han Misdom
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
04-12-2006 12:59 #83229 door Han Misdom
Beantwoord door Han Misdom in topic Deurrubber Duett B16
<p>Kijk eens bij</p><p> </p><p> www.technirub.nl </p><p> </p><p> </p><p>Zelfs als het niet meer bestaat kan deze firma een nieuwe matrijs maken. De kosten zijn te overzien.</p>

• Kees van der Heiden (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-12-2006 21:14 #83228 door Kees van der Heiden (GAST)
Beantwoord door Kees van der Heiden (GAST) in topic Deurrubber Duett B16
<p>Bedankt nog, Han, voor de tip. Ik heb contact met ze gehad. Ze stuurden een monsterstukje op, nadat ik ze een fax met een maatschetsje gestuurd had. Kosten zijn 4 euro per meter, daar zal nog wel BTW en verzendkosten bij komen denk ik. Flink duurder dan de rubbers die ik al had, maar ja, deze dichten tenminste af. </p><p>Ik had bij een ander bedrijf ook iets dergelijks gevonden, maar die kon alleen maar 50 meter rollen leveren, en dat werd wel erg begrotelijk.</p><p>Het is natuurlijk best mogelijk dat de VOD rubbers bij andere katteruggen, amazones en duetts wel werken, maar in mijn auto zijn ze te smal.</p><p> </p>

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD