plastic klem voor sierlijst op deuren voorscherm ama?
- Eugen Wulff
- Platinum lid
-
Minder
Meer
28-01-2007 15:55 #51532
door Eugen Wulff
plastic klem voor sierlijst op deuren voorscherm ama? is gemaakt door Eugen Wulff
<p>Ik zie in de onderdelenlijst het volgende:</p><p><table cellspacing="0" cellpadding="0" width="98%" border="0"> <tbody> <tr> <td height="20">1590540 </td> <td> </td> <td>KLEM SIERLIJST PLASTIC AMA/PV </td> </tr> </tbody></table></p><p>Is deze klem voor de lijsten op de deuren/voorscherm??</p><p>Is er iemand die dit weet? Ik zoek nl nog een alternatief voor de roestige orginele klemmen. Voor kevers is wel het eea te krijgen maar ik weet niet of die passen... bvd</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
28-01-2007 21:38 #83894
door Dries Bakkenes
Beantwoord door Dries Bakkenes in topic plastic klem voor sierlijst op deuren voorscherm ama?
<p>Hallo Eugen,</p><p>Dat is volgens mij het klemmetje voor de bovenste sierlijst bij het latere type amazon met het bolle smalle sierlijstje.</p>
- Marcel Smelter (GAST)
- Platinum lid
-
Minder
Meer
28-01-2007 22:16 #83893
door Marcel Smelter (GAST)
Amazon Combi '66
Beantwoord door Marcel Smelter (GAST) in topic plastic klem voor sierlijst op deuren voorscherm ama?
Ik heb die plastic nummerplaatboutjes op maat gemaakt. Samen met de plastic ringetjes en plastic moertjes een prima oplossing vond ik om die sierlijsten roest- en krasvrij te monteren.
Amazon Combi '66
- 09934-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-01-2007 11:12 #83892
door 09934-dummy
Beantwoord door 09934-dummy in topic plastic klem voor sierlijst op deuren voorscherm ama?
<p>Hallo Eugen,</p><p>Mijn man heeft kort geleden ook gezocht naar een roestvrije oplossing voor de sierstrips. Met de zoekfunctie zijn er heel wat te vinden. Hij is uiteindelijk voor de oplossing gegaan waarbij er een broodtrommeltje is geofferd. Het werkte perfect. Ik kan vragen of hij zelf een uitgebreide toelichting kan geven. In elk geval succes ermee.</p>
- Eugen Wulff
- Platinum lid
-
Minder
Meer
30-01-2007 16:40 #83891
door Eugen Wulff
Beantwoord door Eugen Wulff in topic plastic klem voor sierlijst op deuren voorscherm ama?
Ik heb een mailtje gestuurd naar
www.autoclips.nl
Ik ben benieuwd wat zij te bieden hebben.