Adres anti-roestbehandeling

• Chris van Mechelen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-02-2007 21:21 #51475 door Chris van Mechelen
Adres anti-roestbehandeling is gemaakt door Chris van Mechelen
<p>Wie kan me helpen aan adres van een bedrijf in de omgeving van Dordrecht voor een anti-roestbehandeling van mijn Amazon. Het gaat om een herhalingsbehandeling.</p><p>Ik had ooit een adres in Zwijndrecht, maar kan dit niet meer terug vinden. Bestaat wellicht niet meer.</p><p>Alvast bedankt voor je reactie.</p><p>Chris.</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• K.W. Stoel
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
19-02-2007 07:43 #84216 door K.W. Stoel
Beantwoord door K.W. Stoel in topic Adres anti-roestbehandeling
<p>Dag Chris,</p><p>Bij Van Egmond in Alphen aan den Rijn heb vanuit Krimpen aan den IJssel mijn 164-er in (na)behandeling.</p><p>Gr.</p><p>Klaas Stoel</p>

• Chris van Mechelen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-02-2007 13:35 #84215 door Chris van Mechelen
Beantwoord door Chris van Mechelen in topic Adres anti-roestbehandeling
<p>Dag Klaas,</p><p>Hartelijk dank.</p><p>Ik heb op de WEB site gekeken.</p><p>Ziet er goed uit. Wat zijn je ervaringen met dit bedrijf?</p><p>Groet,</p><p>Chris.</p>

• K.W. Stoel
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
19-02-2007 15:16 #84214 door K.W. Stoel
Beantwoord door K.W. Stoel in topic Adres anti-roestbehandeling
<p>Dag Chris,</p><p>Ik heb een 164 die in 1999 een totaal behanadeling heeft gehad en daarna jaarlijks een nabehandeling (muv 2005) kreeg. Kosten nabehandeling in 2006 ca. 175 euro. Ik ben zeer content omdat mijn auto door deze behandeling conditioneel Ok is. Ik ga bij Jaap Blijleven een cursus roestbehandeling volgen zodat ik zelf ook het roestduiveltje op afstand kan houden. Je moet er wat voor over hebben, niet waar?</p><p>Gr.</p><p>Klaas</p><p> </p>

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD