Nieuwe bodem in amazon lassen!!?? Wie kan dat netjes?

• Guus Huberts (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-05-2007 18:43 #51213 door Guus Huberts (GAST)
Nieuwe bodem in amazon lassen!!?? Wie kan dat netjes? is gemaakt door Guus Huberts (GAST)
<p>Hoi,</p><p>ik ben Guus en heb een amazon uit 1967. Deze nederlandse auto heb ik pas een jaar .</p><p>Afgelopen jaar heb ik de auto in de winterstalling gezet, ik heb de vloerbekleding er toen helemaal uitgehaald. Toen kwam ik iets vreemds tegen: er waren plaatjes aan de binnenkant over de voorste bodemdelen heen gelast. Met een hamertje heb ik toen de zaak onderzocht en ja hoor, water tussen de gelaste bodem en de oorspronkelijke bodem. Ik heb mij toen voor genomen om de zaak goed te restaureren. De nieuwe bodemdelen zijn aangeschaft en de plaatwerker was ook gevonden. Echter nu heeft deze laten afweten en zegt geen tijd meer te hebben om dit laswerk voor mij te doen....</p><p>Nu ben ik op zoek naar iemand die ervaring in dit soort werkzaamheden heeft en mij verder kan helpen. Het hoeft niet op korte termijn te gebeuren, het mag ook komend najaar of winter. Is er misschien ook iemand die kan inschatten wat de kosten van dit soort werk zijn?</p><p>Groeten, Guus.</p><p> </p><p> </p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• jo jo (GAST)
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
30-05-2007 10:46 #85394 door jo jo (GAST)
Beantwoord door jo jo (GAST) in topic Nieuwe bodem in amazon lassen!!?? Wie kan dat netjes?
<p>Guus , </p><p>het inschatten van de kosten is altijd lastig ,als je eenmaal aan het slopen gaat weet je nooit wat je tegen komt (zijn de binnendorpels/balken nog goed?) Moet er ook gespoten worden? (Buitendorpels)</p><p>Heeft je plaatwerker geen prijs af gegeven dan?</p><p>De bodem van binnenuit lassen is voor de APK toegestaan ,maar je moet er inderdaad goed voor zorgen dat het water van de onderzijde niet bij je nieuwe materiaal kan komen(kit/tectiel)</p><p>Wat ook nog kan is dat je lekkage van binnen uit (voorruit) hebt.</p><p>Ik woon in de buurt van Dordrecht ,kan er wel eens naar kijken. jojo7a00(AT)hotmail.com (AT) = @</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD