losse ruitenwisser rubbers

• Bezoeker
  • Bezoeker
30-05-2007 23:32 #51198 door
losse ruitenwisser rubbers is gemaakt door
<p>hallo
ben in bezit van een katterug 1965. de APK komt er aan en de rubbers van de ruitenwissers zijn versleten en zodoende ben ik op zoek naar losse rubbers. ik heb nieuwe besteld maar deze passen niet. ik heb de complete ruitenwisser (ijzeren gedeelte) verwijderd en heb de ijzeren strip met rubber eruit geschoven. in de ijzeren strip zit de rubber. de nieuwe rubber past echter niet in de gleuf van de strip omdat het rubber te smal is.
weet iemand waar ik losse passende rubbers kan kopen of kan ik eventueel een bestaande ruitewisser van een bepaald type auto kopen? b.v. bij Halfords.
alvast bedankt.
roel</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Ronald Menges
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
31-05-2007 09:28 #85439 door Ronald Menges
Beantwoord door Ronald Menges in topic losse ruitenwisser rubbers
Ik bestel altijd bij www.refills.nl Oudere rubber met metalen stripje eruit, nieuwe met eigen harde plastic rand erin. De lengtes zijn 73 cm per paar, dus als je zuinig doet haal je er meerdere stellen uit. Groeten, Ronald

• Niek Laverman
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
31-05-2007 12:12 #85438 door Niek Laverman
Beantwoord door Niek Laverman in topic losse ruitenwisser rubbers
<p>Er zijn verschillende winkels die dit verkopen, sowieso de Makro en Conrad, bij deze beide winkeols heb ik ze al eens gekocht. Volgens mij heeft Halffords ook wel losse rubbers, maar dat weet ik niet zeker. Je zou oook de Brezan kunnen proberen.</p>

'66 131 - B20b, dubbele SU HS6, k-nokkenas - grijs - rood interieur
'07 S80 3.2 - Oyster grey pearl

• Pieter Singelenberg (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-06-2007 15:53 #85437 door Pieter Singelenberg (GAST)
Beantwoord door Pieter Singelenberg (GAST) in topic losse ruitenwisser rubbers
tsja, je kan ook voor een tientje of zo per stuk een kompleet passend ruitenwisserblad bij het VOD kopen, ben je van al het gezeur af en heb je ook meteen het verse metalen "veerwerk", want dat slijt ook; ik snap het "probleem" niet zo

• H.J. van Bussel
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
01-06-2007 16:24 #85436 door H.J. van Bussel
Beantwoord door H.J. van Bussel in topic losse ruitenwisser rubbers
het probleem is (GAST)

• Bezoeker
  • Bezoeker
01-06-2007 22:57 #85435 door
Beantwoord door in topic losse ruitenwisser rubbers
het "probleem" is dat ik geen zin heb om voor de 2e maal de verkeerde wissers toegestuurd te krijgen. ik heb vandaag wissers bij halfords van het merk Bosch gekocht en die passen wel. bedankt.
wat mijnheer van bussel betreft: ik heb meerdere oldtimers en heb geen zin om bij alle merkenclubs lid te worden. mag dat?????

• H.J. van Bussel
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
02-06-2007 16:29 #85434 door H.J. van Bussel
Beantwoord door H.J. van Bussel in topic losse ruitenwisser rubbers
<p>Hoho, Roel!</p><p>Zo bedoelde ik het niet. Ik wilde enkel en alleen aan Pieter duidelijk maken dat het voor jou niet mogelijk was om zijn raad op te volgen en het "probleem" voor jou dus bleef.</p>

• Henk Leenders
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-06-2007 12:24 #85433 door Henk Leenders
Beantwoord door Henk Leenders in topic losse ruitenwisser rubbers
<font color="#0066cc"><font face="Comic Sans MS"><strong><u><font size="4">Laatste Nieuws:</font></u></strong>
</font></font><font size="3">
<font face="Comic Sans MS" color="#0066cc">Helaas kunt u niet langer refills bestellen.
</font><p> </p><font face="Comic Sans MS" color="#0066cc">Wij zijn per 27 Oktober 2006 gestopt met de verkoop van Refills in Nederland. </font><p> </p><font face="Comic Sans MS" color="#0066cc">Via deze weg willen wij onze klanten hartelijk bedanken voor het vertrouwen en de positieve reakties die wij met grote regelmaat ontvingen.
</font><p> </p><font face="Comic Sans MS" color="#0066cc">Met vriendelijke groet,
</font><p> </p><font face="Comic Sans MS" color="#0066cc">Refill
Spijkenisse </font></font>

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD