Rammelende kofferbak/klep greep

• Michiel Helsloot (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-06-2007 15:10 #51128 door Michiel Helsloot (GAST)
Rammelende kofferbak/klep greep is gemaakt door Michiel Helsloot (GAST)
<p>M'n motortje loopt wat zwaar stationair. Op dat moment hoor ik nog wel eens een irritante rammel van achter komen.</p><p>Ik dacht eerst aan de uitlaat, maar gisterochtend kwam ik er tot mijn verbazing achter dat het de greep van de kofferbak is die zo doordringend meerammelt.</p><p>Nou viel me destijds al op bij de koop dat die greep wat 'lammig' aan voelt; geen vering, geen demping, gewoon koud staal op staal bij indrukken en loslaten. Slot en greep werken overigens prima.</p><p>Maar is dit normaal? Hebben meer mensen hier last van?</p><p>Of mist er gewoon ergens een rubbertje of veertje in mijn kofferbak / klep greep?</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Michiel Helsloot (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-07-2007 09:26 #85740 door Michiel Helsloot (GAST)
Beantwoord door Michiel Helsloot (GAST) in topic Rammelende kofferbak/klep greep
<p>Helaas geen reacties, maar gelukkig wel een oplossing:</p><p>Ik heb een stukje vacuumslang genomen en over de lengte aan een kant opengesneden. Vervolgens heb ik dat over het plaatwerk geklemd onder de kofferbak greep.</p><p>Wat een verschil! Het is nu zoveel rustiger in de wagen dat ik ineens weer allemaal nieuwe geluiden hoor!</p><p>Dus, kleine moeite, groot plezier! ;)</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD