doorgezakt.
- Jos Tijssen (GAST)
- Junior lid
-
Minder
Meer
06-07-2007 20:15 #51107
door Jos Tijssen (GAST)
doorgezakt. is gemaakt door Jos Tijssen (GAST)
Vraagje, mijn volvo amazon staat aan de rechter kant wel 5 cm. scheef Naar onderen dus over de gehele lengte van voor naar achter. De keurmeester was dat ook al opgemerkt maar kon de oorzaak hiervan ook niet vinden. Ik heb achter vorig jaar nieuwe verzwaarde achterveren geplaatst en had het toen ook al (voor de nieuwe veren) Mijn gastank ligt in de middenen schobrekers zijn ook in orde.Dus nu mijn vraag wat kan hier de oorzaak van zijn, en waarnaar zou ik nog kunnen kijken wat eventueel de oorzaak zou kunnen zijn? Alvast bedankt voor uw reactie's Jos.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Niek de Boer
- Platinum lid
-
Minder
Meer
06-07-2007 22:40 #85838
door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic doorgezakt.
welk bouwjaar?
- Bernard Piek
- Platinum lid
-
Minder
Meer
07-07-2007 12:38 #85837
door Bernard Piek
Beantwoord door Bernard Piek in topic doorgezakt.
Verkeerde banden/velgen aan een kant? Vergezocht, dat geef ik toe, maar makkelijk te controleren.
Andere mogelijkheid: de veren zijn toch niet even lang, ondanks dat ze zoals je zegt nieuw zijn. Leg de veren naast elkaar en controleer of ze even lang zijn.
Derde mogelijkheid: De ophangpunten zijn ooit eens doorgerot en verkeerd gerepareerd, waardoor de veren "te hoog" in de ophanging zitten.
Vier: veren zijn niet even dik en de ene zakt dus meer in dan de andere.
Andere mogelijkheid: de veren zijn toch niet even lang, ondanks dat ze zoals je zegt nieuw zijn. Leg de veren naast elkaar en controleer of ze even lang zijn.
Derde mogelijkheid: De ophangpunten zijn ooit eens doorgerot en verkeerd gerepareerd, waardoor de veren "te hoog" in de ophanging zitten.
Vier: veren zijn niet even dik en de ene zakt dus meer in dan de andere.
07-07-2007 13:21 #85836
door Lars Rengersen
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Beantwoord door Lars Rengersen in topic doorgezakt.
<p>Wellicht de onderste fusee die op in plaats van onder de triangel geschoefd zit.</p><p> </p><p>Of misschien teveel vulplaatjes onder de voortrein aan de andere kant.</p><p> </p><p>Of misschien gevolgen van een aanrijding </p><p> </p><p>Vooral suggesties die invloed hebben aan de voorkant. Verklaart dus niet waarom het over de hele lengte is. Maar misschien zou een lagere (of aan de andere kant hogere) voorkant ook deze impact op de hele auto kunnen hebben.</p>
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
- Jaap Profijt (GAST)
- Senior lid
-
Minder
Meer
07-07-2007 19:38 #85835
door Jaap Profijt (GAST)
Beantwoord door Jaap Profijt (GAST) in topic doorgezakt.
Ik weet wel dat bij m'n 142 uit 1974 aan de linksvoor een extra ring boven op de veer ligt ,en dat linksachter een dikkere veerschotel aan de koker zit.
Waarom?????????????
Compenseren gewicht stuur en pedalen ? of van de bestuurder?
Waarom?????????????
Compenseren gewicht stuur en pedalen ? of van de bestuurder?