Nieuwbouw of restauratie?

  • P. Hanot
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
03-06-2026 05:20 #1480998 door P. Hanot
Nieuwbouw of restauratie? is gemaakt door P. Hanot


In China mogen nog steeds geen oldtimers geimporteert worden, daarom doet dit bedrijf er echt alles aan om de nog geregistreerde chassisnummers van sommige afgetrapte sloopauto's van een nieuwe Carosserie te voorzien. 
De eerste maal wordt de originele karosserie ingescand, waarna er een productielijn wordt opgezet.
Een nieuwe auto van een reeds aanwezige productielijn zou zoiets van een 15000 euro kosten.
Lijkt me leuk als er in de toekomst een lijntje voor de Amazon en P1800 opgestart zou worden daar in China. 

 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Rudi
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
03-06-2026 12:04 #1480999 door Rudi
Beantwoord door Rudi in topic Nieuwbouw of restauratie?
Onvoorstelbaar wat men allemaal kan, en vooral ook nog doet.
Herproductie van plaatdelen was natuurlijk al bekend (maar toch ook mooi het zo te zien), maar op deze schaal herproduceren is toch duidelijk anders.
Bedankt voor het delen.
Groeten,
Rudi

Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.