In China mogen nog steeds geen oldtimers geimporteert worden, daarom doet dit bedrijf er echt alles aan om de nog geregistreerde chassisnummers van sommige afgetrapte sloopauto's van een nieuwe Carosserie te voorzien.
De eerste maal wordt de originele karosserie ingescand, waarna er een productielijn wordt opgezet.
Een nieuwe auto van een reeds aanwezige productielijn zou zoiets van een 15000 euro kosten.
Lijkt me leuk als er in de toekomst een lijntje voor de Amazon en P1800 opgestart zou worden daar in China.