opgelost bestuurdersdeur sluit slecht
- Lo Bouwens
- Elite lid
Minder
Meer
04-07-2024 08:32 #1045731
door Lo Bouwens
Beantwoord door Lo Bouwens in topic bestuurdersdeur sluit slecht
Ik heb het helaas kennelijk zelf niet kunnen doen, althans niet op de juiste manier, want ik heb ze er nadat hij van de spuiter terugkwam opgezet, weliswaar met allemaal nieuwe clips, maar toch...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Rudi Dortangs
- Platinum lid
Minder
Meer
04-07-2024 11:29 - 04-07-2024 11:30 #1045735
door Rudi Dortangs
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.
Beantwoord door Rudi Dortangs in topic bestuurdersdeur sluit slecht
Hallo Lo,
die klemmen moeten met de "neus" ervan goed in de openingen op de bovenkant van het deurplaatwerk geschoven worden, en de "klemlippen" moeten naar onderen wijzend (op de bovenkant van het deurplaatwerk drukkend) geplaatst worden, men raadt daarom aan om de lak niet te beschadigen eerst wat tape op de bovenkant van het deurplaatwerk te plakken. Ik kan niet goed zien wat het probleem is, maar of de "neuzen" zijn niet goed in de openingen geschoven of de "klemlippen" wijzen naar boven en tillen daardoor de lijsten van het plaatwerk af. Natuurlijk moet men de lijsten goed om de opstaande rand van het deurplaatwerk haken anders kunnen de klemmen niet goed aandrukken.
succes,
Rudi
die klemmen moeten met de "neus" ervan goed in de openingen op de bovenkant van het deurplaatwerk geschoven worden, en de "klemlippen" moeten naar onderen wijzend (op de bovenkant van het deurplaatwerk drukkend) geplaatst worden, men raadt daarom aan om de lak niet te beschadigen eerst wat tape op de bovenkant van het deurplaatwerk te plakken. Ik kan niet goed zien wat het probleem is, maar of de "neuzen" zijn niet goed in de openingen geschoven of de "klemlippen" wijzen naar boven en tillen daardoor de lijsten van het plaatwerk af. Natuurlijk moet men de lijsten goed om de opstaande rand van het deurplaatwerk haken anders kunnen de klemmen niet goed aandrukken.
succes,
Rudi
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.
Laatst bewerkt 04-07-2024 11:30 door Rudi Dortangs.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.