Facebook

Lees meer
24-04-2023 22:25 #202933 door Marieke Franse
Facebook is gemaakt door Marieke Franse
Sinds zondag 23 april is onze Facebookpagina geblokkeerd. Of dit van tijdelijke aard is weet ik op dit moment niet en ook de rede van deze blokkade is onduidelijk. Onze Instagram is nog wel online. Als het te lang gaat duren ga ik kijken of er een nieuwe pagina gestart kan worden maar dit zou heel jammer zijn want momenteel heeft de Facebook pagina ruim 2600 volgers.
Ik ga mijn best doen, tips en adviezen zijn welkom.Groetjes Marieke Franse
Beheerder Instagram en Facebook Volvo Klassieker Vereniging.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-04-2023 21:59 #202937 door Marieke Franse
Beantwoord door Marieke Franse in topic Facebook
Inmiddels is gelukkig het probleem opgelost.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15-08-2023 09:45 #204193 door Marieke Franse
Beantwoord door Marieke Franse in topic Facebook
Helaas is de Facebookpagina van de vereniging wederom verwijderd. Bezwaar heeft helaas niet geholpen. Ik ga nu bekijken wat een goed alternatief is. Wel is de vereniging nog steeds actief op Instagram en ook Facebookgroepen van de verschillende regio's en registers zijn ook nog actief.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Kees Roskam
  • Kees Roskam's Profielfoto
  • Offline
  • Junior Lid
  • Junior Lid
  • Een tevreden en gelukkige 240-rijder.
Lees meer
16-08-2023 10:44 #204231 door Kees Roskam
Beantwoord door Kees Roskam in topic Facebook
Facebook ontpopt zich steeds vaker als zeer fout platform die alleen uit is om veel geld te verdienen. De censuur die toegpast wordt is ongekend en privacy kennen ze niet, al zeggen ze van wel. Na enkele waarschuwingen wegens "overtreding" van hun "regels" ben ik al een lange tijd weg van Facebook. Kan ik iedereen aanbevelen. 

Het is heel fijn om ook een gelukkig Volvo-leven te hebben!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-08-2023 22:13 #204291 door Marieke Franse
Beantwoord door Marieke Franse in topic Facebook
In de hoop dat een Facebook groep niet geblokkeerd wordt is er een Facebook groep gestart:  Volvo Klassieker Vereniging | Facebook
Als u lid wordt van deze groep wordt u op de hoogte gehouden van alle verenigingsactiviteiten en andere Volvo gerelateerde activiteiten.
helaas zijn de 2500 volgers die we hadden nu verdwenen en moet er een nieuw netwerk opgebouwd worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-09-2023 09:31 - 20-09-2023 09:32 #204748 door Marieke Franse
Beantwoord door Marieke Franse in topic Facebook
Hulp gevraagd.
De laatste maanden wordt het beheren van de Volvo Klassieker Vereniging Facebookpagina/ groep zeer bemoeilijkt omdat er steeds een blokkade wordt opgelegd  i.v.m. schending van de regels. Welke regels er overtreden wordt is onduidelijk. Op Instagram verschijnen dezelfde berichten daar zijn geen problemen. Is er iemand binnen onze vereniging die weet hoe dit probleem opgelost kan worden?
alvast bedankt.

( Als logisch gevolg van de huidige blokkade zal de berichtgeving in onze Facebookgroep de komende tijd minimaal zijn)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-09-2023 09:36 - 20-09-2023 09:39 #204749 door P. Hanot
Beantwoord door P. Hanot in topic Facebook
Wat is er mis om de verenigingsactiviteiten via deze volvokv site te communiceren?
Ik heb principieel geen Facebookaccount en ben ook niet van plan om er ooit eentje aan te maken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Kees Roskam
  • Kees Roskam's Profielfoto
  • Offline
  • Junior Lid
  • Junior Lid
  • Een tevreden en gelukkige 240-rijder.
Lees meer
20-09-2023 09:42 #204750 door Kees Roskam
Beantwoord door Kees Roskam in topic Facebook
Er kan toch ook gewoon op dit forum gecommuniceerd wroden? Waarom wil men toch zo graag afhankelijk zijn van dat foute Facebook/Instagram. 

Het is heel fijn om ook een gelukkig Volvo-leven te hebben!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • BartJu
  • BartJu's Profielfoto
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
  • 245DL 1976 B21a AW71
Lees meer
20-09-2023 21:26 #204753 door BartJu
Beantwoord door BartJu in topic Facebook
Ik heb ook nooit facebook gehad/gedaan, bewust en uit principe. 
Wat staat er zoals op Facebook? Leuk als je als clun je zelf zichtbaar wilt maken, maar ergerlijk als daar straks info voor leden op staat die je zonder FB dus gaat missen. Ik merk dit al binnen een andere context.
En gezien de eigen iddelen die er al zijn: Eigen site eerst, wat mij betreft, zeker voor club commmunicaie voor/met/tussen leden.
 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-09-2023 22:55 - 21-09-2023 21:33 #204754 door Marieke Franse
Beantwoord door Marieke Franse in topic Facebook
De Sociale Media pagina's van de vereniging bestaan ruim 10 jaar. De inhoud van deze pagina's wordt gevuld door de leden, andere klassieke Volvo liefhebevers aangevuld met informatie vanuit deze website en VKM. Een samenvatting van wat er op de Sociale Media is geplaatst kunt u in elk VKM lezen. Het staat u vrij om een Sociaal Media account te, net zoals u er zelf voor kiest om dit forum te lezen.
Deze oproep is ook niet om de hebben van Sociale Media ter discussie te stellen, Er zijn problemen met het Facebook account van de vereniging en ik vraag hulp om dit probleem op te lossen.
Ik hoop dat er iemand zich meld die meer van de Sociale Media af weet en mij kan helpen met het huidige probleem.
Groetjes Marieke Franse
Beheerder Instagram en Facebook Volvo Klassieker Vereniging.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.