Op zoek naar trouwauto omgeving Vuren ( Gelderland) 23-06-2023

  • Henriette Zwartbol (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
06-10-2022 21:37 - 06-10-2022 21:39 #200434 door Henriette Zwartbol (GAST)
Op zoek naar trouwauto omgeving Vuren ( Gelderland) 23-06-2023 is gemaakt door Henriette Zwartbol (GAST)
Op 23-06-2023 gaan we trouwen in Vuren. Om mijn aanstaande te verrassen zou ik het leuk vinden om een mooie oude Volvo te regelen voor de trouw foto's.
We hoeven er geen grote afstanden mee te rijden.
Wie zou me kunnen helpen met deze verrassing om onze dag nog gedenkwaardiger te maken?
Natuurlijk tegen een vergoeding in overleg. 

Henriette

Nieuw op deze site dus mocht deze vraag niet geplaatst mogen worden. Sorry.
Weet je dan toevallig waar ik deze vraag wel kwijt kan?
 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
06-10-2022 21:58 - 06-10-2022 22:05 #200435 door Stijn v.d. Linde
Beantwoord door Stijn v.d. Linde in topic Op zoek naar trouwauto omgeving Vuren ( Gelderland) 23-06-2023
Beste Henriette,

Je bericht staat prima! Welkom! 

Gaat het alleen om foto's maken of ook om rijden en dan met chauffeur of zonder?

Ik zou graag willen helpen, maar ik weet nog niet wat mijn eigen agenda doet in juni 2023 en dus afhankelijk van je reactie op bovenstaande vraag.

Amazon '65
Niet eens met een gesloten / verwijderd topic? Mail naar moderator@volvokv.nl.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Henriette Zwartbol (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
07-10-2022 07:59 #200436 door Henriette Zwartbol (GAST)
Beantwoord door Henriette Zwartbol (GAST) in topic Op zoek naar trouwauto omgeving Vuren ( Gelderland) 23-06-2023
Bedankt voor je reactie

Fijn dat mijn vraag op de goede plek staat. Er zijn best veel Volvo trouw auto's te huur maar het budget of de afstand zorgden er steeds voor dat het geen haalbare kaart was.

Fijn dat u mij mischien kunt helpen.

We zouden er foto's mee willen maken en mischien een paar kilometer mee willen rijden, om op een andere locatie nog wat foto's te kunnen maken.
een chauffeur is niet nodig.
( tenzij je natuurlijk over een mooi pak beschikt, dan maakt het het plaatje wel af, maar ik wil je niet op kosten jagen)

Heeft u een foto van de auto?

Groetjes

Henriette 

 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-10-2022 16:27 #200456 door Stijn v.d. Linde
Beantwoord door Stijn v.d. Linde in topic Op zoek naar trouwauto omgeving Vuren ( Gelderland) 23-06-2023
Hoi Henriette,

Zie bijgevoegde foto's. Zoals gezegd: het is afhankelijk van mijn agenda t.z.t (studie) dus kijk ook naar andere reacties (die vast zullen komen).

​​​​​Ik laat geen anderen in mijn auto rijden (ook niet tegen vergoeding). Je krijgt mij er dus altijd bij  . Dit is verzekeringstechnisch namelijk lastig omdat een auto verhuren niet is toegestaan en ik neem dan een ontzettend groot financieel risico op mij als onverzekerde (stel er gaat wat mis, dan zijn de kosten bij een gemiddeld ongeluk niet te overzien, zeker als er letsel is). Dit is ook de reden dat een oldtimer huren redelijk aan de prijs is. Er zullen vast mensen zijn die dat risico aandurven, maar ik niet.

Het lijkt mij beter om een reactie van een ander af te wachten die zo wie zo zou kunnen, mocht er echt niemand zijn dan kan je mij altijd vragen. Zoals gezegd, ik help graag maar ik kan niet de zekerheid bieden die wel fijn is als het om een bruiloft gaat  .

Amazon '65
Niet eens met een gesloten / verwijderd topic? Mail naar moderator@volvokv.nl.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Henriette Zwartbol (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
08-10-2022 20:21 #200462 door Henriette Zwartbol (GAST)
Beantwoord door Henriette Zwartbol (GAST) in topic Op zoek naar trouwauto omgeving Vuren ( Gelderland) 23-06-2023
Wat een prachtige auto Stijn.

Fijn dat u wat uitleg geeft waarom het best prijzig is om een old-timer te huren. Ik kan nu nu beter begrijpen dat het idd hoge kosten met zich mee kan brengen als er letsel en schade zou ontstaan.

Ik wacht af wat voor reacties er ( hopelijk) nog volgen. 

Bedankt voor je reactie!

Henriette 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
31-12-2022 02:03 #201513 door Stijn v.d. Linde
Beantwoord door Stijn v.d. Linde in topic Op zoek naar trouwauto omgeving Vuren ( Gelderland) 23-06-2023
Hoi Henriette zie het vandaag geplaatste topic:  www.volvokv.nl/forum/babbelbox/32060-tro...omwitte-volvo-amazon

Amazon '65
Niet eens met een gesloten / verwijderd topic? Mail naar moderator@volvokv.nl.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.