gebruikte velg 4,5J voor amazon combi gezocht

Lees meer
28-03-2022 13:12 #198297 door Lo Bouwens
Ik heb via de clubwinkel twee15 x 4,5J stalen velgen voor mijn Amazon combi uit 1965 weten te bemachtigen en nog eentje gekocht via de website van Willems Classics, maar ik moet er uiteraard vier hebben, en die laatste is niet op internet te vinden.
Alles wat wordt aangeboden zijn sedan velgen (15 x 4J).
Heeft iemand toevallig nog een combivelg ergens liggen. De staat waarin de velg verkeert  maakt me niet uit, want ik restaureer de velgen toch helemaal, maar het moet beslist wèl de maat 4,5J zijn. Die maat-code is te vinden centraal in het velgbed, dus moeilijk als er een band op zit...
Discussie gesloten.
Lees meer
28-03-2022 15:41 #198300 door Johan Laveyne
Beantwoord door Johan Laveyne in topic gebruikte velg 4,5J voor amazon combi gezocht
Ik heb er nog eentje liggen in goede staat.
Discussie gesloten.
Lees meer
28-03-2022 17:24 #198303 door Lo Bouwens
Beantwoord door Lo Bouwens in topic gebruikte velg 4,5J voor amazon combi gezocht
Bedankt voor uw bericht. Ik heb morgen eind van de middag een afspraak voor een ander aanbod, maar als dat niks wordt kom ik er graag bij u op terug.
Wat vraagt u voor de velg (kan als u dat beter vindt ook via een persoonlijk bericht).
Discussie gesloten.
Lees meer
29-03-2022 13:45 #198333 door Lo Bouwens
Beantwoord door Lo Bouwens in topic gebruikte velg 4,5J voor amazon combi gezocht
Ik hoef uiteindelijk geen gebruik te maken van uw aanbod, ik heb een grote doos met velg ontvangen van het onderdelenmagazijn. Daar dacht men aanvankelijk dat er geen 4,5j velgen meer waren, maar dus toch...
Ook de afspraak met een andere aanbieder hoefde dus niet door te gaan.
Maar desondanks bedanbk ik u vriendelijk voor uw aanbod.
Lo Bouwens
Discussie gesloten.