benzine sparen

Lees meer
25-03-2022 17:52 #198259 door P. Hanot
benzine sparen is gemaakt door P. Hanot
Benzine sparen, iedereen heeft zo zijn eigen manier met de huidige prijzen  ...
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-03-2022 19:56 #198260 door Rik Tuin
Beantwoord door Rik Tuin in topic benzine sparen
Volgens mij niet voor het eerst dat deze schitterende Cadillac op deze wijze benzine spaart.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-03-2022 04:19 - 26-03-2022 04:25 #198263 door P. Hanot
Beantwoord door P. Hanot in topic benzine sparen

Volgens mij niet voor het eerst dat deze schitterende Cadillac op deze wijze benzine spaart.
Met een Volvo is het instappen en wegrijden;  met een Amerikaan is het instappen en checken of je de ABWB kaart, blusapparaat en gevaren driehoek bij hebt.
Na vele jaren verwaarlozing krijgt die nu eindelijk wat aandacht. Vooral het herverchromen zal veel pijn doen, dus best eerst wat op de benzine sparen, anders gaat het niet lukken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-03-2022 13:23 #198269 door Rudi Dortangs
Beantwoord door Rudi Dortangs in topic benzine sparen
Onbetrouwbaarheid bij oude auto's is meestal te weinig onderhoud en/of te weinig gebruik van de auto. Vooral dat laatste wordt vaak onderschat als factor voor onbetrouwbaarheid (problemen > weinig gebruiken > nog meer problemen). Ik kan terugkijken op ongeveer 50 jaar (deels veel) rijden met 1959er Cadillacs door mijn vader (we hadden nooit een "normale" auto als gezinsauto) en kan helemaal niet bevestigen dat het een problematische auto is. In al die jaren zover ik het mij herinner geen enkele keer vanwege een defect op een autotransporter, er was zeer zelden eens een probleem en dat kon dan onderweg opgelost worden. Dus de 1959er Cadillacs waren bij ons ook altijd instappen en wegrijden.
Verchromen kan bij het vele chroom duur worden, en dan maar hopen dat het goed gedaan wordt, daar zijn wel slechte ervaringen mee.
groeten,
Rudi

Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-03-2022 19:51 - 29-03-2022 19:52 #198343 door Ed van der Zee
Beantwoord door Ed van der Zee in topic benzine sparen
Ons Nederlanders benne zunig, ze rijden vaak in de wagen die zonder onderhoud het langst en zo goedkoop mogelijk rijdt ... klassieker mag maar 7500 km per jaar rijden, wil je meer wordt de verzekering al duurder
Het goede nieuws is dat de ondergewaardeerde 240 (omdat de latere niet geheel belastingvrij worden) weer een impuls krijgt en de LPG inbouw ...

Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.