Wie kent deze auto?

Lees meer
27-10-2021 11:32 #196333 door J.T. de Boer
Wie kent deze auto? is gemaakt door J.T. de Boer
Ik ben op zoek naar een P1800. Ik ben eerder bij een andere P1800 in Liempde geweest om te bekijken. Heen en weer rijden was zo'n 500 km. Binnen 5 minuten had ik gezien dat de reis voor niets was geweest. Ook voor onderstaande auto zou ik ruim 500km moeten rijden. Het zou mooi zijn wanneer iemand deze auto kent en mij er iets meer over kan vertellen zodat ik niet weer voor niets naar het zuiden afreis. 

Aanbod | Volvo P1800 Benzine (1968) | Autotrack.nl.

 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
27-10-2021 12:18 #196334 door Rudi Dortangs
Beantwoord door Rudi Dortangs in topic Wie kent deze auto?
Beste J.T.,
ik ken deze auto niet (waarschijnlijk ex USA), maar wat mij (zover dat op basis van foto's kan) opvalt:
Helaas missen de noodzakelijke foto's van onderlangs en onderkant, ook van de plaatwerknaden die er moeten zijn.
Nogal verschil tussen buitenlak en onder de motorkap, dus blijkbaar niet volledig gerestaureerd.
Onder de motorkap deels niet origineel.
Verkeerde voorstoelen, achterbank mist en daar omgebouwd (waarschijnlijk LPG tank eronder).
Toestand binnenpanelen deels niet echt goed, verkeerde gordels, niet origineel stuur, radiogat uitgesneden.
Dashboard verkeerde (grove) structuur, eventueel onder hard cover, boven niet origineel maar van stoffeerder.
Verkeerd type grille-inzet voor het bouwjaar (maar naar mijn mening wel mooier dan het juiste).
(ik heb niet alle kleinigheden genoemd die me opgevallen zijn)
Maar het is natuurlijk altijd de vraag wat men verwacht voor welk geld.
groeten,
Rudi
 

Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
27-10-2021 13:54 #196336 door Fred Kok
Beantwoord door Fred Kok in topic Wie kent deze auto?
Beste J.T. ben het met Rudi eens, maar alle waar is naar zijn geld.Op zich is de prijs niet te hoog (denk ik) maar er mist ook nog een 2e carburateur + inlaat spruitstuk zo te zien.
Maar misschien toch de moeite waart om eens te kijken,
Succes Fred

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.