Amazon sedan of andere Volvo klassieker als trouwauto gezocht, liefst groen

Lees meer
03-10-2021 20:55 - 08-10-2021 18:58 #195971 door R Robbie (GAST)
Goedenavond allemaal,

Jullie kunnen mij kennen van het volvo-forum (RobsterS70R) en het 850forum (robster480). Op beiden ben ik al een jaar of 10 actief en net zo lang in het bezit van een S70R.
Aangezien deze 24,5 jaar oud is kom ik niet in aanmerking om 'lid' te worden, vandaar maar aangemeld als gast.

Voor onze bruiloft midden November zijn wij op zoek naar een echte klassieker, namelijk een Volvo Amazon sedan, het liefst een donkergroene.
We zijn natuurlijk bereid een vergoeding te betalen, maar we vinden de verhuurprijzen van de bekende sites een beetje te gek voor een ritje van 25km en maximaal 3 uur gebruik.

Mocht iemand een tip hebben of zijn auto wellicht willen uitlenen (en er even een S70R voor terug krijgen) dan hoor ik het graag!

Alvast hartelijk bedankt!

Groetjes,

Robbie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Frans Boeijen
  • Frans Boeijen's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Maak graag roadtrips met de Amazon
Lees meer
05-10-2021 17:16 #196010 door Frans Boeijen
Beantwoord door Frans Boeijen in topic Amazon sedan als trouwauto gezocht, liefst groen
In welke regio wil je gaan rijden/trouwen?

__________________________
Frans Boeijen
'60 P1200 B16B
'67 P131 B18A

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-10-2021 21:14 #196015 door R Robbie (GAST)
Beantwoord door R Robbie (GAST) in topic Amazon sedan als trouwauto gezocht, liefst groen
Hoi Frans,

Regio Epe - Beekbergen, nouja eigenlijk van Epe naar Beekbergen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Wouter Vansteenkiste
  • Wouter Vansteenkiste's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • 1800S van 24/03/1967
Lees meer
06-10-2021 16:44 #196030 door Wouter Vansteenkiste
Beantwoord door Wouter Vansteenkiste in topic Amazon sedan als trouwauto gezocht, liefst groen
Dag Robbie
Wellicht kan je hier wat mee (is olijfgroen) :  Link
Succes, Wouter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
06-10-2021 20:07 #196031 door R Robbie (GAST)
Beantwoord door R Robbie (GAST) in topic Amazon sedan als trouwauto gezocht, liefst groen
Dankjewel voor de tip Wouter!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
06-10-2021 20:21 #196032 door Stijn v.d. Linde
Beantwoord door Stijn v.d. Linde in topic Amazon sedan als trouwauto gezocht, liefst groen
Ten eerste van harte gefeliciteerd met je aanstaande bruiloft!

Ik wil je niet uit de droom helpen, maar veel leden zijn terughoudend met het uitlenen van hun auto. Niet omdat ze je niet vertrouwen, maar omdat het met de verzekering erg lastig kan worden mocht er iets gebeuren. Ik heb zelf een keer een echtpaar die ik via via kende naar hun bruiloft gereden als chauffeur (in pak natuurlijk). Dan is dat geen probleem voor de verzekering en bij de trouwfoto's doe je net alsof je zelf rijdt! Afhankelijk van de trouwlocatie kan je ook afspreken dat je het laatste stukje rijdt bij aankomst bijvoorbeeld. Puur risico vermijdend.

Laatste idee: ik heb destijds gevraagd om mooie foto's van mijn auto door de fotograaf. Dat kan je voor de vergoeding gebruiken als onderhandel-materiaal 

Wellicht krijg je meer reacties als je dat goed zou vinden! Het zijn maar een ideeën!

Veel succes en geniet van jullie dag in november! Ik heb zelf geen donkergroene Amazon 

Amazon '65
Niet eens met een gesloten / verwijderd topic? Mail naar moderator@volvokv.nl.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-10-2021 15:55 #196037 door R Robbie (GAST)
Beantwoord door R Robbie (GAST) in topic Amazon sedan als trouwauto gezocht, liefst groen
Hoi Stijn,

Dankjewel!

Ik snap dat mensen wat dat betreft terughoudend kunnen zijn, maar daar is natuurlijk op papier met handtekening eronder wat te regelen. Daarnaast krijgt diegene mijn auto als onderpand gedurende de tijd dat wij de auto gebruiken dus het is niet zo dat ze 'm zomaar meegeven :)

Wat betreft foto's van alleen de auto door de fotograaf genomen, dit was ik vergeten te vermelden bij de beginpost. Dit is uiteraard onderdeel van de deal 
Bedankt ook voor het wensen van een fijne dag! Een groene is geen vereiste hè ;) Welke kleur heb je wel?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-10-2021 16:44 #196038 door Stijn v.d. Linde
Beantwoord door Stijn v.d. Linde in topic Amazon sedan als trouwauto gezocht, liefst groen

Hoi Stijn,

Dankjewel!

Ik snap dat mensen wat dat betreft terughoudend kunnen zijn, maar daar is natuurlijk op papier met handtekening eronder wat te regelen. Daarnaast krijgt diegene mijn auto als onderpand gedurende de tijd dat wij de auto gebruiken dus het is niet zo dat ze 'm zomaar meegeven :)

Wat betreft foto's van alleen de auto door de fotograaf genomen, dit was ik vergeten te vermelden bij de beginpost. Dit is uiteraard onderdeel van de deal 
Bedankt ook voor het wensen van een fijne dag! Een groene is geen vereiste hè ;) Welke kleur heb je wel?
 

Je hebt er in ieder geval bij stilgestaan en daar ging het mij even om! Als je inderdaad e.e.a. op papier zet m.b.t. de aansprakelijkheid dan is er vast wel iemand die zijn/haar auto aan je toevertrouwd. Overigens ziet die van Wouter (of de link van Wouter) er erg mooi uit!

Succes in ieder geval, ik rijd in een witte maar leen hem niet uit helaas 

Amazon '65
Niet eens met een gesloten / verwijderd topic? Mail naar moderator@volvokv.nl.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-10-2021 17:02 #196039 door R Robbie (GAST)
Beantwoord door R Robbie (GAST) in topic Amazon sedan als trouwauto gezocht, liefst groen

Hoi Stijn,

Dankjewel!

Ik snap dat mensen wat dat betreft terughoudend kunnen zijn, maar daar is natuurlijk op papier met handtekening eronder wat te regelen. Daarnaast krijgt diegene mijn auto als onderpand gedurende de tijd dat wij de auto gebruiken dus het is niet zo dat ze 'm zomaar meegeven :)

Wat betreft foto's van alleen de auto door de fotograaf genomen, dit was ik vergeten te vermelden bij de beginpost. Dit is uiteraard onderdeel van de deal 
Bedankt ook voor het wensen van een fijne dag! Een groene is geen vereiste hè ;) Welke kleur heb je wel?

 

Je hebt er in ieder geval bij stilgestaan en daar ging het mij even om! Als je inderdaad e.e.a. op papier zet m.b.t. de aansprakelijkheid dan is er vast wel iemand die zijn/haar auto aan je toevertrouwd. Overigens ziet die van Wouter (of de link van Wouter) er erg mooi uit!

Succes in ieder geval, ik rijd in een witte maar leen hem niet uit helaas 
Dankje, zeker :) Ik zou mijn auto inderdaad ook niet 'zomaar' uitlenen en in ieder geval wat op papier met kopie rijbewijs oid op hetzelfde document willen hebben. Zeker, die in de link van Wouter is prachtig! Ik heb dat bedrijf ook een bericht gestuurd over de mogelijkheden.
Dankjewel! Haha een witte is ook gaaf en jammer dat je 'm niet uitleent 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.