7714AJ

  • Joos Straetmans (GAST)
  • Joos Straetmans (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
03-02-2021 13:15 #192408 door Joos Straetmans (GAST)
7714AJ is gemaakt door Joos Straetmans (GAST)
Goedemiddag,
ik heb van mei 1984 tot november 1990 een Volvo Amazon gehad met kenteken 7714AJ. Ik heb tijdens mijn eigenaarschap ook een aantal artikelen erover geschreven die in het magazine zijn geplaatst. De auto bestaat nog steeds volgens de RDW, ze heeft in november 2020 een nieuwe eigenaar gekregen. Volgens de RDW is ze nu rood, maar toen ik haar had was ze wit. Ik ben benieuwd hoe de auto er nu uitziet en of ze nog rond rijdt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-02-2021 09:43 #192697 door Ben Visser
Beantwoord door Ben Visser in topic 7714AJ
Hallo Joost,

Ik werd door een collega lid gewezen op jouw bericht. Toevallig genoeg heb ik gisteren juist een bericht/oproep geplaatst om te achterhalen van wie  mijn Amazone uit '65 is geweest. Ik ben nu de eigenaar van de Volvo Amazon gehad met kenteken 7714AJ. Zie bijgaande link:   www.volvokv.nl/forum/ik-en-mijn-volvo/30...ne-is-geweest#192678

Zou leuk zijn om  een keer contact te hebben met elkaar. Ben ook erg benieuwd wie eigenaar(en) is geweest na jou. 

Grtz Ben

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11-03-2021 10:49 #192996 door Ben Visser
Beantwoord door Ben Visser in topic 7714AJ
Beste Joos,

Ik heb nog geen respons  van jou gekregen op mijn reactie naar hou toe. Ik ben nu eigenaar van jouw "oude" volvo amazone met kenteken 77-14-AJ. Deze is nu rood van kleur en ik rijdt er met plezier in rond. Ik zou het erg leuk vinden als we met elkaar in contact kunnen komen. Hopelijk lukt het nij de 2e poging wel!.

Alvast bedankt.

Mvg Ben Visser

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Joos Straetmans (GAST)
  • Joos Straetmans (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
13-03-2021 17:22 #193033 door Joos Straetmans (GAST)
Beantwoord door Joos Straetmans (GAST) in topic 7714AJ
Hallo Ben,
excuus voor mijn late antwoord. De mails waren in mijn spam terechtgekomen, en ik wist het wachtwoord voor deze babbelbox niet meer. Maar leuk dat je reageert, en dat je 'mijn' Amazon nu hebt. Als je niet te ver van Soest woont is het misschien leuk een afspraak te maken om te kijken hoe ze erbij staat. Mvg, Joos. 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-03-2021 10:38 #193040 door Ben Visser
Beantwoord door Ben Visser in topic 7714AJ
Hallo Joos,

Bedankt voor je reactie, leuk dat mijn bericht is aangekomen. Wij wonen in Valkenswaard onder Eindhoven. Dat is niet in de buurt maar geen probleem om een keer wat af te spreken als het tour ritjes weer is aangebroken. Heb jij misschien nog oude foto's die je mij kan sturen via whatsapp of zo. (Foto van foto met smartphone) 
Zou ik al leuk vinden.
mijn nr is 063702 5442

mvg Ben

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Joos Straetmans (GAST)
  • Joos Straetmans (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
14-03-2021 23:02 #193052 door Joos Straetmans (GAST)
Beantwoord door Joos Straetmans (GAST) in topic 7714AJ
Hoi Ben, Valkenswaard is nu ook weer niet het einde van de wereld. Misschien een idee om na corona af te spreken. Ik kan je wel al foto's sturen. Dat is het handigst via Wetransfer, en dat geeft ook de beste kwaliteit. Het is daarvoor ook handiger als je mij je mailadres stuurt. Mijn mailadres is joos.straetmans@hotmail.com. Mvg Joos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.