Bijrijders

Lees meer
24-09-2019 20:42 #185350 door 14712-dummy
Bijrijders is gemaakt door 14712-dummy
Afgelopen zondag een prachtige dag gehad tijdens de Zeelandrit. Mijn man reed de Amazone, ik was de bijrijder en las voor vanaf het prachtig verzorgde routebeschŕijving. Veelal reed manlief achter andere klassiekers aan, maar soms moesten we t echt even zelf doen. Op een gegeven moment was er beide het geval, dus we reden achter de Volvo vriendjes aan en ik las voor, linksaf zei ik maarrrrr vriendjes gingen rechts dus manlief erachteraan! Je begrijpt dat ik dit niet leuk vond en de prachtige routebeschrijving belandde op de achterbank.
Vervolgens moest manlief het zelf maar doen dus die volgde zijn 4 voorgangers, maar bij een splitsing gaan er 2 naar rechts en 2 naar links........manlief achter de rechtsafslaande aan. Ik dacht nog, als dat maar goed gaat en ja hoor dat bleek zo te zijn. Maar in t volgende dorp parkeerden de voorgangers om n bakkie te gaan doen en stond manlief er alleen voor, spannend! Enfin, ook wij gingen opsteken weliswaar geheel van de route af..........om toch op tijd bij de BBQ te zijn toetst mn man de adresgegevens hiervan in zijn mobiel, waardoor we met n kwartier op de prachtige lokaties aankwamen. Manlief is vrachtwagenchauffeur en gewent situaties op de weg op te lossen, maar deze bijrijder vraagt zich af of zij nog wel weer mee gaat, gezien het niet echt nodig zijn.......herkennen we dit dames?
Maar effin, komend weekend een rit in Limburg, maar eens kijken hoe het daar weer gaat.
Zeer waarschijnlijk tot volgend jaar, groeten van Gerrit en Gree.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
30-09-2019 11:01 #185409 door Joop van Putten
Beantwoord door Joop van Putten in topic Bijrijders
Verzoening of verzuring? :)

In 1976 reed ik 'm als oude auto, nu als klassieker, de Amazon
www.ruilof-images.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.