verandering

  • Serge van Ruyssevelt
  • Serge van Ruyssevelt's Profielfoto
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
Lees meer
10-08-2018 13:17 #178226 door Serge van Ruyssevelt
verandering is gemaakt door Serge van Ruyssevelt
Van de vorige eigenaar van de Amazon kreeg ik club magazines mee uit de jaren 2002-2003 Bij het lezen van de artikels hierin merk je toch wel de verandering van tijd hier spreekt men nog van gezellig een biertje , of een borreltje op de bijeenkomsten , bier bonnetjes bij inschrijving van tourritten, enz..
Moest je dit nu schrijven zou men je totaal onverantwoord noemen, hoe durf je dronken achter het stuur te kruipen een gevaar op de weg enz
wat dus eens de normaalste zaak van de wereld was ,is nu blijkbaar volledig onaanvaardbaar
Ook een artikel over raregaragisten , ( artikel uit juni 2003 , niet over een bepaald persoon maar algemeen de " senior garagisten") die je dezelfde behandeling zou geven als een mug in je slaapkamer , ze hebben vlakke gezichts- uitdrukkingen , een moedeloos uitzicht in hun zeeman maatpak, of hebben smerige spijkerbroeken en je herkend ze in het wild
schrijf dit deze dagen en de toorn zal over je heen vallen denk ik

Life is fine in Hungary and to be the only Amazon Combi

1991 trabant combi´
1972 1800 ES
1965 Amazon combi
1965 duett
1957 pv444 l
1956 chevrolet Bel air 2dr http
1956 Chevrolet Nomad (needs full resto)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Rien Rien Veldhau (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
02-11-2018 11:51 #180053 door Rien Rien Veldhau (GAST)
Beantwoord door Rien Rien Veldhau (GAST) in topic verandering
Hmm klopt wel dat het aantal verkeersdoden enorm is toegenomen, volgens het nieuws van gisteren. Er zijn ook ontzettend veel lakse automobilisten en mensen die eigenlijk voor geen meter kunnen rijden. Zelfs richting aangeven is een hele opgave voor ze. Ik begrijp het dus wel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.