ongeluk met amazon Waalwijk

Lees meer
20-02-2016 11:13 #158376 door Gert Vegter
Beantwoord door Gert Vegter in topic ongeluk met amazon Waalwijk
Teun, het verband met de sherry zie ik niet zo, maar voor de rest ben ik het geheel met je eens. Voor de betaalbaarheid van onze hobby moet inderdaad worden gevreesd. Er is een tijdperk geweest dat autorijden überhaupt alleen was weggelegd voor de happy few. Voor wat betreft de klassieke auto's dreigt het nu weer die kant op te gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Harrie van Susteren
  • Offline
  • Junior Lid
  • Junior Lid
Lees meer
20-02-2016 11:52 #158378 door Harrie van Susteren
Beantwoord door Harrie van Susteren in topic ongeluk met amazon Waalwijk
Ik ben het helemaal met de vorige schrijvers eens. Oldtimers zijn een leuke hobby en moeten dat ook blijven. Nu wordt het door personen die op zich niet in die auto's geïnteresseerd zijn gebruikt als een manier om geld te verdienen. En dat verpest het voor de liefhebbers.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-02-2016 15:22 #158384 door Rene Brandt
Beantwoord door Rene Brandt in topic ongeluk met amazon Waalwijk
Ik denk dat er weinig aan te doen is.
de vraag bepaald de prijs , btw ,als je op de bekende aanbod sites kijkt zie je te dure volvo's bij sommige bedrijven staan
maar ook bij particulieren.
soms staan ze er wel een jaar en zijn nog niet verkocht.
misschien te duur ingekocht .
aan de andere kant wordt er veel shit aangeboden <€2000 ofzo van particulieren.
maar er wordt ook veel geëxporteerd.
Het worden er alleen maar minder door sloop , schade , export etc
maar hoe zou het met de mensen zijn die bij het ongeluk betrokken waren , al iets bekend.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pieter Singelenberg (GAST)
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
Lees meer
20-02-2016 17:29 #158389 door Pieter Singelenberg (GAST)
Beantwoord door Pieter Singelenberg (GAST) in topic ongeluk met amazon Waalwijk
prijzen zijn altijd het resultaat van "de markt"; ik heb niet het idee dat de prijzen van Volvo's nou zo enorm stijgen, integendeel, vind ze nog steeds erg bescheiden; had vorig jaar nog de grootste moeite om een taxatie te krijgen met een fatsoenlijk bedrag.....
inderdaad, de prijzen voor Porsches, Healey's en E-types zijn in de lift en voor mooie zeldzame auto's wordt nog steeds goed geld betaald; maar de eerste tekenen dat die klassieker zeepbel zijn spanning verliest zijn er ook...
maar er zijn nog genoeg leuke klassiekers voor nette prijzen, waaronder Volvo; als ik zie dat ik onlangs met moeite voor mijn
Buick Wildcat de prijs kreeg die ik er 8 jaar geleden voor betaalde, en mijn 48-er Dodge gaat ook in de verkoop en ik ben bang dat ik de prijs van 20 jaar geleden niet ga halen....dus wat mij betreft mogen de prijzen verdubbelen ;)
natuurlijk is het fijn als je hobby betaalbaar blijft, maar dat kan je nou eenmaal niet afdwingen....
en dat handelaren de markt volgen kan ik ze echt niet kwalijk nemen; overigens is het aantal handelaren behoorlijk afgenomen en dat is niet omdat de prijzen zo geweldig zijn........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-02-2016 20:29 #158390 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic ongeluk met amazon Waalwijk
Wat maakt het nou uit, of een schitterende Volvo nou in een op en top showroom staat of in een achteraf schuurtje. Als de kwaliteit van de oldtimer hetzelfde is betaal je net zoveel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-03-2016 22:35 #158965 door Teun van Popta
Beantwoord door Teun van Popta in topic ongeluk met amazon Waalwijk
Nagekomen bericht.
Op de Retro Classics sprak ik de eigenaar van E&R Classics. De auto werd bestuurd door een monteur die letterlijk van de weg werd gereden door een dame die met zeer hoge snelheid onderweg was. Van een proefrit was dus geen sprake.
Altijd leuk, goede journalistiek.
De Amazon is inderdaad een total loss.

"a restoration is a triumph of vision over economics"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.