even wat proberen

Lees meer
28-01-2016 13:09 #157758 door Rob Vijgenboom
Beantwoord door Rob Vijgenboom in topic even wat proberen
Jan,

Ook ik vind het vervelend dat (sommige) foto's op ons forum alleen maar zichtbaar zijn als je ingelogd bent, want ik doe vaak precies hetzelfde als jij ;) - log niet in, om even snel te kijken.

Er zijn ook mensen die foto's op een andere manier plaatsen, en die wel zichtbaar zijn als je niet ingelogd zijn - maar hoe dat werkt - geen flauw idee :cry:

Waar het mij om gaat is niet zo zeer dat een hosting site elders plat zou gaan - kan altijd natuurlijk - maar wel dat daar om mij onbekende redenen informatie verdwijnt.

Voorbeeld : www.volvokv.nl/forum/viewtopic.php?f=138...sor+soldeer&start=10 - een waardevolle bijdrage van Joost Buiting, die echter aan waarde verliest doordat sommige plaatjes verdwenen zijn (terwijl ze toch op bekende en nog steeds bestaande sites als ImageSchake.us en Tinypic geplaatst waren).

En dat is gewoon erg jammer ..... vandaar mijn oproep om ze toch gewoon op onze site te plaatsen (maar het zou zeker niet verkeerd zijn als die aangepast zou worden z.d.d. foto's altijd zichtbaar zijn .....)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jan van Bochove
  • Jan van Bochove's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • '66 combi
Lees meer
28-01-2016 22:32 #157779 door Jan van Bochove
Beantwoord door Jan van Bochove in topic even wat proberen
Hallo Rob,

Als dit prachtige forum de mogelijkheid biedt de foto's ook toonbaar te maken voor niet-inloggers wil ik er best over denken.
Ik snap je argumenten en het voorbeeld dat je geeft is heel treffend, ik vind het ook erg jammer dat de foto's in dat topic verdwenen zijn.

Op een ander forum ben ik helaas 1/3 van mijn (niet geringe aantal bijdragen/foto's) verloren, de site is een keer gehackt en toen is helaas niet alles meer hersteld.Was niet voldoende back-up gemaakt en zo.........

Wat ook onhandig is; ik moet voor deze site alle foto's eerst verkleinen, dat doet Photobucket automatisch.
Als je 3 foto's plaatst is dat te overzien, ik heb er soms wel 20 :o

Maar nogmaals, ik wil er best over denken.

groet Jan

Na 10 jaar in mijn 245-D24TIC te hebben gereden voelt het nu alsof de resteauratie van de combi ook 10 jaar duurt ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-01-2016 16:31 #157799 door Rob Vijgenboom
Beantwoord door Rob Vijgenboom in topic even wat proberen
Geduld, komt (bijna ?) allemaal goed :D

Heb net van Arjan Vrielink begrepen dat het plaatsen en automatisch verkleinen op de nieuwe site opgelost wordt ...... het zichtbaar zijn van foto's als je niet ingelogd bent wordt nog overlegd ...... :|

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.