oproep voor DR-34-45 volvo amazon combi '66 california green

Lees meer
29-10-2015 20:42 #155257 door René Minnebo
Bij deze doe ik een oproep voor bovenstaande amazon combi.

Ik kreeg vandaag over de post van de vorige eigenaar uit Woerden een setje sleutels behorend bij bovenstaande auto. Zelf ben ik niet meer in bezit van deze combi. Ik heb deze wagen in 2006 gekocht bij Bas de Koning, Bas had hem dus overgenomen van de beste man uit Woerden. Hoe komt de man uit Woerden dan aan mijn adres, nou ik vond in 2006 een ANWB pasje met zijn naam en adres dus een telefoon nr was gauw gevonden. Ik heb toen een paar keer contact gehad met de beste man uit Woerden en waarschijnlijk hebben we ook adressen uitgewisseld.

Ik heb de amazon in de periode 2006 tot halverwege 2009 de ama toen zelf gerestaureerd. toen hij klaar was heb ik er een paar maanden in gereden en toen weer verkocht aan Nordicar en vervolgens is hij verkocht aan een liefhebber wonend in Brabant. In 2010 ben ik de ama nog tegen gekomen op het 40 jarig jubileum hij deed toen mee aan de concours de elegance. Ik heb toen een tijdje met de nieuwe eigenaar staan praten en heb toen zijn email adres gekregen want ik had voor hem nog 343 foto's van de restauratie. Helaas bleek dit email adres niet te kloppen en heb ik dus nooit de foto's kunnen mailen en nu heb ik ook nog een sleutelsetje liggen van de amazon combi.

ik wil de sleutels graag overhandigen en ook de foto reportage.

Ik weet dat hij destijds lid was van de V44 club en ik hoop dat hij nog steeds lid is en dit leest of dat iemand anders weet hoe ik hem kan bereiken.

Hierbij ook een plaatje van de combi. Ik weet dat er nu chromen bumpers op zitten zonder verstralers en staal verbrede velgen op zitten, en er zitten een paar details op die niet iedere ama combi heeft.

Bijlage:


Bijlage:


Bijlage:


Er zijn niet veel combi's die 3 plafond lampjes hebben. Ik had er 1 voor de voor passagiers, 1 voor de achterbank en 1 voor de bagage ruimte. De laatste is te zien op de foto's.

Bijlage:


Bijlage:


Bijlage:


knipperlicht units die geen dicht schotje hebben, het licht van het stads licht schijn door naar het oranje knipperlicht gedeelte. Is in het donker een mooi gezicht en je ziet het knipperlicht nog steeds goed knipperen als deze aan staat.

Bijlage:


Bijlage:
Discussie gesloten.
Lees meer
30-10-2015 16:27 #155268 door Rob Funcke
Hoi Rene,

Heb je PB gestuurd.

Gr. Rob

Amazone 133GT 1968 sinds 1978 in mijn bezit. Tot 2012 als dagelijkse auto. Nu voor de 3e maal gerestaureerd.
Discussie gesloten.
Lees meer
30-10-2015 20:26 #155271 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic oproep voor DR-34-45 volvo amazon combi '66 california green
Ik heb hem gelezen en je een PB terug gestuurd.

Nog bedankt
Discussie gesloten.
Lees meer
01-11-2015 20:09 #155308 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic oproep voor DR-34-45 volvo amazon combi '66 california green
Gelukt via een lid van de VKV heb ik via de email contact met de huidige eigenaar van de DR-34-45.

Mag van mij een slotje op
Discussie gesloten.