Marktplaats

Lees meer
30-11-2014 16:56 #145933 door Joop van Putten
Marktplaats is gemaakt door Joop van Putten
Het wordt er op Marktplaats ook niet leuker op met al die extra k..-reclames. Zou zulke reclame nog wat uithalen als (ik neem aan) iedereen zich aan ergert?

In 1976 reed ik 'm als oude auto, nu als klassieker, de Amazon
www.ruilof-images.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
30-11-2014 19:45 #145939 door Gert Vegter
Beantwoord door Gert Vegter in topic Marktplaats
Dat geldt helaas niet alleen voor Marktplaats, het hele internet wordt er steeds meer door verziekt. En veel sites lijken ook alleen maar te kunnen bestaan bij de gratie (of liever gezegd dankzij de inkomsten) van de adverteerders. Of het wat uithaalt, lijkt me niet eenvoudig om objectief vast te stellen. Maar zo lang adverteerders er grof geld voor over hebben, zullen wij er mee opgescheept blijven worden, vrees ik. Of we dat nu ergerlijk vinden of niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
30-11-2014 20:58 - 01-12-2014 11:02 #145941 door Rob Vijgenboom
Beantwoord door Rob Vijgenboom in topic Marktplaats
Het Internet wordt inderdaad volledig verziekt door reclames.

Dat is de reden waarom ik al enkele jaren Mozilla Firefox gebruik met AdBlockPlus.

AdblockPlus is een (gratis) filter dat - na verloop van tijd - 98 % van de reclames er uit filtert, waardoor je zonder allerlei knipperende reclame toestanden op je scherm in alle rust op het web kunt browsen. Het duurt even voordat je zover bent, maar iedere keer dat er weer zo'n verdomde reclame op je scherm verschijnt, kun je het aanklikken en een filter toevoegen. De maker van AdBlockPlus verdient alle hulde ......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-12-2014 08:45 #145947 door Erik Ciesluk
Beantwoord door Erik Ciesluk in topic Marktplaats

"Rob Vijgenboom" schreef:
Het Internet wordt inderdaad volledig verziekt door reclames.

Dat is de reden waarom ik al enkele jaren Mozilla Firefox gebruik met AdBlockPlus.

AdblockPlus is een (gratis) filter dat - na verloop van rijd - 98 % van de reclames er uit filtert, waardoor je zonder allerlei knipperende reclame toestanden op je scherm in alle rust op het web kunt browsen. Het duurt even voordat je zover bent, maar iedere keer dat er weer zo'n verdomde reclame op je scherm verschijnt, kun je het aanklikken en een filter toevoegen. De maker van AdBlockPlus verdient alle hulde ......


Hmm klinkt een beetje als reclame.. ;)

Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-12-2014 09:27 #145948 door Renny Verwer
Beantwoord door Renny Verwer in topic Marktplaats
Ik ben het helemaal met Rob eens, al heel lang gebruik ik Firefox met AdblockPlus en heb helemaal geen last meer van reclames.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-12-2014 11:55 #145952 door Gert Vegter
Beantwoord door Gert Vegter in topic Marktplaats

"Rob Vijgenboom" schreef:
De maker van AdBlockPlus verdient alle hulde ......

Inderdaad, ik heb het inmiddels geïnstalleerd en het lijkt doeltreffend te werken, dank voor de tip!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.