Oranje Volvo 144 gezocht voor fotoshoot!

Lees meer
02-11-2014 19:34 #145078 door Peter Rumen
Oranje Volvo 144 gezocht voor fotoshoot! is gemaakt door Peter Rumen
Vandaag kreeg ik onderstaande mail van Berdie en Paulette Hoppenbrouwers uit Oirschot (NB).

Wie kan deze beide dames helpen om hun ouders te verblijden met hun 50 jarig Huwelijk. Volvo 144 bezitters......laat je hart spreken! :D Je kunt de dames bellen of mailen, zie onderaan de mail

Dag Peter,

Ik heb geen idee tot wie ik me zou kunnen wenden en ik begin bij jou. In de hoop dat je me een stapje verder kunt helpen. Het volgende is het geval.

Onze ouders hebben veel Volvo's gereden. Ook nu nog rijden ze een Volvo. Op 26 november zijn zij 50 jaar getrouwd. Aanvankelijk zouden ze dat groot vieren. Maar doordat mijn moeder zes weken geleden een herseninfarct heeft gekregen, vieren ze het in kleinere kring.

Toch willen we ze verrassen met een boek. Het gaat heten, "kleurrijk verleden" en we willen hierin mensen en plaatsen laten zien die ze kennen van vroeger. Om het boek inderdaad ook "kleur" te geven, zoeken we een oranje Volvo 144 zoals zij die vroeger zelf hadden. Mijn vader was handelaar en kwam er op een goeie dag mee thuis. Ik weet niet meer wat hij heeft geruild of betaald maar het heeft hem een goede deal geleken. Anders had hij met die kleur nooit thuis durven komen. Het lijkt ons prachtig om juist die Volvo op elke foto terug te laten komen zodat het verleden als het ware aanwezig is op de foto's van het nu. En zodat het een vrolijk album wordt want dat hebben onze ouders nu een beetje nodig.

Goed, maar waar zouden wij voor een aantal dagen een dergelijk Volvo kunnen huren? Of kunnen we er beter één kopen en verkopen? Weet jij welke richting we op kunnen denken? Zoals ik al zei, je bent ons eerste aanknopingspunt. Alle tips maken ons blij.

Alvast dank en met hartelijke groet,
Berdie en Paulette Hoppenbrouwers
Oirschot, Noord-Brabant
06-51821475 of 06-1143372
paulettehoppenbrouwers@upcmail.nl

Mijn Volvo rolt, die van jou ook?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.