vkb beurs 2014 WAT HEB JIJ GEKOCHT

Lees meer
27-09-2014 20:07 #143914 door René Minnebo
vkb beurs 2014 WAT HEB JIJ GEKOCHT is gemaakt door René Minnebo
Vandaag naar de beurs geweest. En ik heb het volgende gekocht voor de 245 en de 940 estate.

4 mooie Virgo's voor 200 euro met redelijk goede banden. Deze zijn voor mijn zoon zijn 245.
Een Nederlands talig werkplaats hand boek voor Volvo 240 serie vanaf 1974 tot 1984. Ik had de Engelstalige van Haynes maar nu ook de Nederlands talige, deze zijn zeldzaam en voor 20 euro niet duur.
een accu - pool onderbreker voor 6 euro.
Veerpoot braces voor 20 euro

Voor de 940 een plafond verlichting met automatische dimmer voor 10 euro
Een nieuwe lucht happer voor de paravan van de 940 met klemmetjes voor 80 euro.

Een paar prachtige zwarte 245's gezien en op de gevoelige plaat gezet om aan mijn zoon te laten zien, zo wordt die van jou ook. Ook een schitterende 245 gezien die onder zijn voorbumper een spoiler had zitten van een 850, dit staat echt geweldig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
27-09-2014 20:34 #143916 door Arno Pfennings
Beantwoord door Arno Pfennings in topic vkb beurs 2014 WAT HEB JIJ GEKOCHT
Een broodje, soep en koffie :D ;) Ik had even echt niets meer nodig en ik heb met volle teugen genoten van al het moois!

TOP Beurs!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-09-2014 13:37 #143945 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic vkb beurs 2014 WAT HEB JIJ GEKOCHT
Gescoord: Middenconsole voor de amazon bij Eric (en hi j zit al in de Combi!), 2 DVD's met alle technische gegevens en werkplaatsboeken 700 en 900, mattenset voor de 780 met 780 Bertone erop, blauwe sweater met VKV logo, klein NL stickertje, 6 paar sleutelhandschoenen en een rechter-achterlicht voor de 940....

Zo, de reis vanuit Moussy naar Nederland was leuk met de 780 (die na nieuwe bougies, nieuwe olie met teflon en het loskoppelen van de voorverwarmingsslang plotseling 1 op 10 loopt!) en nuttig. Het vd Valk hotel was perfect. Verder veel bekenden uit de beide clubs getroffen en een paar verrassings-ontmoetingen gehad. En dan kwam ook mijn oudste zoon met m'n kleindochter nog een uurtje meedoen!. :D

Om 13.45 weggereden en om 18.45 was ik weer thuis in het franse.

Opvallend: verschillende mensen die me vragen met welke auto ik ben en op mijn antwoord: "de 780" letterlijk zeggen: "zo, jij durft!". Ze hebben geen idee hoe goed zo'n ding rijdt als hij in orde is! :o Stoer

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-09-2014 23:17 - 29-09-2014 06:57 #143986 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic vkb beurs 2014 WAT HEB JIJ GEKOCHT
Mooie chrome dakantenne bij Dries,
Alu binnenschermen bij Huke,
Prima knipperlichtglaasjes voorzijde bij particulier.

Wederom eigenlijk erg weinig 140-spul, zowel op de beurs als op 't parkeerterrein :(
Voor de rest een prima georganiseerde beurs op een prima locatie!

Rij ik naar huis, doet m'n overdrive 't niet meer; ook m'n toerenteller was ermee gestopt (heel discreet van 'm: zag ik tenminste niet hoeveel toeren ik maakte zonder od ;) ). Leek dus op een simpel probleempje, zekeringetje of zo... Dat was het niet, dus onderweg niet ff snel op te lossen.
Thuis bleek het het hoofdstroomrelais te zijn. Massaverbinding intern naar behuizing was gaar; relais open gefrunnikt, extra massa-aansluiting erin gesoldeerd , alu dichtgebogen en 't was weer opgelost :D

Groet, Hans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-09-2014 00:06 #143987 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic vkb beurs 2014 WAT HEB JIJ GEKOCHT
Eindelijk de chrome wielbanden met White wall gevonden, helemaal blij :lol: een mooie set dichte velgen, raamgeleiders een Duett bumpersteun en stofkappen voor de schijfremmen. Verder heel veel blije gezichten gezien heeeeeel veeeeel mooie Volvo's en een super dag gehad. Het is natuurlijk al gedaan maar ik wil nogmaals al die mensen die zoveel tijd hebben gestoken in dit evenement bedanken, THANKS

Groeten, Rob

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-09-2014 09:07 #143990 door Erik Ciesluk
Beantwoord door Erik Ciesluk in topic vkb beurs 2014 WAT HEB JIJ GEKOCHT
Natuurlijk ook een middenconsole van Eric van Vliet gekocht (en direct gemonteerd). Van de tegoedbon die we gewonnen hadden bij de Avondrit (1e!) hebben we een complete Simons uitlaat voor de Amazon gekocht (met bijbetaling hoor :) )

Wat plaatwerk: binnenste spatbordranden voor de Amazon li + re, plaatwerk boven de ribbelplaten li + re.
Ruitensproeierreservoir (de fan had een hapje uit de vorige genomen, dus lek).
Origineel radio-afdek-plaatje.. 2 euro. (bij andere stand was datzelfde plaatje, zelfde staat, 15 euro)
Chromen wielmoeren voor bij de KN velgen. Net een paar te weinig natuurlijk, maar toch.

Enige wat nog op m'n lijstje stond was een mooie reservewielbak voor de Amazon. Ik heb er zowel zaterdag als zondag geen 1 gezien! Maar nieuw zijn ze mij te duur..

Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Arjan Vrielink (GAST)
  • Arjan Vrielink (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
29-09-2014 11:05 #143996 door Arjan Vrielink (GAST)
Beantwoord door Arjan Vrielink (GAST) in topic vkb beurs 2014 WAT HEB JIJ GEKOCHT
Een knipperlichtje voor het linker voorscherm van de 740, de entree was 3x zo hoog als de prijs voor het knipperlichtje :mrgreen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
30-09-2014 10:18 #144030 door Erik Ciesluk
Beantwoord door Erik Ciesluk in topic vkb beurs 2014 WAT HEB JIJ GEKOCHT

"Arjan Vrielink" schreef:
Een knipperlichtje voor het linker voorscherm van de 740, de entree was 3x zo hoog als de prijs voor het knipperlichtje :mrgreen:


Maar je hoefde geen verzendkosten te betalen ;)

Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
30-09-2014 13:11 #144037 door Edwin van der Sman
Beantwoord door Edwin van der Sman in topic vkb beurs 2014 WAT HEB JIJ GEKOCHT
Een erg leuke za-middag gehad samen met zoonlief van 11. Na anderhalf uur rondstruinen ondekte hij de playstation- en snoephoek en kon ik nog op m'n gemakkie nog op jacht naar buit. En nog een paar mensen tegengekomen die ik in Duinrell tijdens het kampeerweekend heb ontmoet.
Mijn buit was (afgezien van 2 frietjes ;) ): kleppendekselpakking, B20 embleem, terugslagklepje voor de rembekrachtiger, een veertje voor de hendel van de raambediening (ga dat maar eens in het duits uitleggen) en een schakelaar die paste in de middenconsole van mijn 144. Was nog op zoek naar wat ander klein spul maar de meeste standhouders "konden niet alles meenemen...".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.