sleuteldag 22 maart 2014 Regio Zuid

  • Henk Meijer (GAST)
  • Henk Meijer (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
22-03-2014 19:55 #138925 door Henk Meijer (GAST)
sleuteldag 22 maart 2014 Regio Zuid is gemaakt door Henk Meijer (GAST)
Goeden avond, voor de sleuteldag van 22 maart regio Zuid in Heerlen had ik mij al heel vroeg aan gemeld, helaas moest ik mij weer om prive redenen afmelden, dit heb ik gedaan om de planning die wordt gemaakt niet direct al in het honderd te laten lopen.Op het laatste moment bleek dat ik toch de sleuteldag kon bezoeken, ik heb mij en mijn Volvo laten zien. Wat schetst mijn verbazing, bij aankomst kwam ik direct in aanmerking voor alsnog een taxatie die zeer prettig is verlopen, vervolgens werd in zeer korte tijd een plek op een hefbrug geregeld voor een bodem inspectie. Vervolgens is mij op een geheel duidelijke wijze door een van de daar aanwezige deskundigen (Paul) de nodige aandachts punten aan gegeven. Ook ben ik geadviseerd om een klein motorisch probleem op te lossen, dit gebeurde al tijdens de taxatie. Ik ben sinds 13 januari 2014 lid van de volvo club en tevens bezitter van de volvo. Mijn dag was perfect, ik heb de sleuteldag als zeer interessant en bijzonder gastvrij ervaren.
Mij zien ze bij de Volvoclub weer, organisatie hartelijk dank.Gr. Henk Meijer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
24-03-2014 22:01 #139011 door Paul Franse
Beantwoord door Paul Franse in topic sleuteldag 22 maart 2014 Regio Zuid
Henk, bedankt voor je complimenten betreffende onze afstel/sleuteldag. Je geeft me echter te veel credits, de aanbevelingen die je kreeg waren voornamelijk van Fred Vos, monteur van Frank Klijn in Heerlen waar we te gast waren.

Tot ziens op een van onze volgende activiteiten!

Met vriendelijke groet,

Paul Franse
Regio Zuid

Life is what you make it!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.