Lente?

Lees meer
03-03-2013 22:13 #124198 door Lars Rengersen
Lente? is gemaakt door Lars Rengersen
Zou de lente nu bijna beginnen?
Kwam vandaag op de A1 een (origineel Nederlandse) 164 tegen en een (origineel Nederlandse) Katterug.
Die laatste had de vaart er flink in, ging gewoon met ruim 120 mee met het verkeer.
Zelf was ik "onherkenbaar" in een 940

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Danny Meeuwessen (GAST)
  • Danny Meeuwessen (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
Lees meer
04-03-2013 06:19 #124210 door Danny Meeuwessen (GAST)
Beantwoord door Danny Meeuwessen (GAST) in topic Lente?
Ik hoop het. Ik heb zaterdag de sleutels gekregen van mijn nieuwe sleutelplek. Ik kan dus gaan beginnen om mijn 1800s uit elkaar te gaan halen.

1800s uit 1965 met koehoornbumpers, kleurcode 46.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-03-2013 12:52 #124220 door Erik Ciesluk
Beantwoord door Erik Ciesluk in topic Lente?
Afgelopen zondag de 'Veluweroute 2011' gereden. ( www.knac.nl/wp-content/uploads/2 ... weTour.pdf )
.. Want dat was eigenlijk de enige gratis bol-pijl route die ik kon vinden.. als oefening voor de nachtrit leek ons dat wel leuk om eens te proberen. Leuke en mooie route!

Onderweg 4 Snoeken tegengekomen (incl. eentje die bij een hotel onder de mos achter een schuurtje verstopt stond), een oude Peugeot, een hele hoop rally-oldtimers (zie onder) en 3 Amazon's:

Eentje achterop een aanhanger op de snelweg, 1 knalrode Amazon bij een boerderij geparkeerd en als klap op vuurpijl de 123GT, die witte rally-Amazon met rode strepen , die ook op de voorpagina van de VKM geschitterd heeft. Die was blijkbaar bezig met de ROZ rally ( www.rozclassic.nl ). Is dat die van Han Machielsen?

Dus het voelt inderdaad alsof de lente er weer aan komt! Met die zon van vandaag lijkt het weer er ook weer op, gisteren was het een beetje een grijze boel. Op naar de volgende rit!

[update] Foto van die witte Amazon, gemaakt op dag 1 van de ROZ rally: www.autopics.nl/index.php?p=gall ... 60&ipp=60#

Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • luuk verburgh (GAST)
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
04-03-2013 21:38 #124240 door luuk verburgh (GAST)
Beantwoord door luuk verburgh (GAST) in topic Lente?
Met lente koop ik altijd weer een rijdende opknapper er bij. Inmiddels bijna weer een Amazon rijker op de laan. (nu nog parkeerplek zoeken met 5 auto's voor de deur :oops: )

groeten van mij en mijn volvo ('s)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.