algemeen

Lees meer
27-08-2012 20:55 #117057 door 13041-dummy
algemeen is gemaakt door 13041-dummy
Hallo vrienden.
Ik heb op diverse berichtjes gereageerd, tot ik voor de gein mijn naam intypte op googl,
Wat schets mijn verbazing?
Staan mijn reacties op berichten onder naam op het scherm.
Dus wees heel voorzichtig met wat je op dit forum zet.
Hans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
27-08-2012 20:58 #117058 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic algemeen
Zie ook het topic FORUM berichten staan ook op Google voor meer ins en outs met betrekking tot het indexeren door Google (en consorten).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
27-08-2012 21:12 #117060 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic algemeen
Dat is nou 1 van de nadelen van intenet maar ik zie het probleem niet, dat is nu eenmaal deze tijd. Waarom moet je opletten wat je opschrijft, iedereen weet toch wel dat je niet moet vermelden dat je voor drie weken op vakantie gaat, terwijl je een dag van te voren nog doodleuk je adres op het forum hebt gezet bijvoorbeeld (sommige zetten hun woonplaats en adres onder de avater, lekker dom) Of zoals op FaceBook vermelden dat je iemand hebt geholpen met het repareren van zijn oldtimer (zwart klusje) ook zo stom.

Niks en niemand is te verbergen alle bewegingen die je op internet maakt worden gevolgd. Kijk dat een discussie uit de hand loopt en idereen op google dit kan volgen is iets waar je ff voor op moet letten, tel ff tot tien en stap erover heen.

Ik maak er niet zo'n punt van want er staan ook foto's van mijn restauratie op google, geen probleem hoor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-08-2012 10:32 #117073 door Erik Ciesluk
Beantwoord door Erik Ciesluk in topic algemeen

"René Minnebo" schreef:
Dat is nou 1 van de nadelen van intenet maar ik zie het probleem niet, dat is nu eenmaal deze tijd. Waarom moet je opletten wat je opschrijft, iedereen weet toch wel dat je niet moet vermelden dat je voor drie weken op vakantie gaat, terwijl je een dag van te voren nog doodleuk je adres op het forum hebt gezet bijvoorbeeld (sommige zetten hun woonplaats en adres onder de avater, lekker dom) Of zoals op FaceBook vermelden dat je iemand hebt geholpen met het repareren van zijn oldtimer (zwart klusje) ook zo stom.

Niks en niemand is te verbergen alle bewegingen die je op internet maakt worden gevolgd. Kijk dat een discussie uit de hand loopt en idereen op google dit kan volgen is iets waar je ff voor op moet letten, tel ff tot tien en stap erover heen.

Ik maak er niet zo'n punt van want er staan ook foto's van mijn restauratie op google, geen probleem hoor.


Ha René, jij maakt anders ook niet echt een geheim van je adres, aan het o.....p.... te k........, met foto's en al.. ;)
Het ziet er nu al wel stukken beter uit dan in 2009!

Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-08-2012 20:04 #117093 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic algemeen
Erik, ik maak me er ook niet zo druk om, als ze iets van me willen dan weten ze me toch wel te vinden. Als ik overal op moet letten dan is het net of ik een strop om me nek heb die steeds strakker komt te zitten. Kijk ik ga niet alles vertellen ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.