gezocht voor jeugdserie volvo station jaren 60/70

Lees meer
24-07-2012 16:44 #115990 door Tess Bingfilm
Via google kwam ik terecht op deze prachtige site.
Ik ben assistent productie bij BING film en wij zijn bezig met het maken van een nieuwe jeugdserie die zal worden uitgezonden op Zapp, ned3.

Voor deze serie zoeken wij eigenaren met een volvo(station) uit de jaren '60/'70. De serie vertelt het verhaal van vijf kinderen die een club vormen. Er worden door een slechterik allerlei museumstukken gestolen, hij sabboteerd de televisie en het licht in Nederland. De club spoort hem op.

We zijn opzoek naar een mooie Volvo uit de jaren '60/'70 die de auto zal worden van 1 van de hoofdrolspelers.

De serie wordt geproduceerd door de Lucille Werner Foundation. De foundation zet zich in voor kinderen, jong talent met een handicap. Het is een serie met een maatschappelijk belang en die enkel tot stand kan komen door de medewerking van een enthousiaste cast en crew.

Hopelijk is er iemand die het leuk vindt om mee te werken aan deze serie. Normaal zouden we je voor de medewerking een vergoeding bieden, echter werken we met een beperkt budget. Wel kunnen we je natuurlijk een reiskostenvergoeding bieden, een dag op een professionele filmset, en natuurlijk koffie/thee/fris. Het gaat om een draaidag in de maand augustus in de buurt van Amsterdam/'t Gooi en omstreken. De exacte datum wordt nog bekend omdat we nog druk met de planning bezig zijn.


We zijn dus echt opzoek naar iemand die enthousiast is en het leuk vindt om een dag mee te werken aan een serie en zijn auto in 2013 terug ziet op tv.

Ik zie graag een reactie tegemoet. En voor verdere informatie en vragen neem gerust contact op.
tess@bingfilm.tv
+31 (0)20-7.600.650

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.