Wie wil mij helpen

Lees meer
04-07-2012 13:03 #115387 door jeroen renkema
Wie wil mij helpen is gemaakt door jeroen renkema
Hallo ik ben Jeroen Renkema ik kom uit assen ik ben al 30 jaar verliefd op de Volvo Amazon dit omdat ik als kleine jongen met
Mijn oom mee mocht rijden in zijn Amazon
Ik ben nu zelf net vader en wil graag mijn zoontje het zelfde gevoel geven zijn eerste woordje was vorige maand en het woord was auto
Ik ben al een tijdje op zoek naar een Volvo Amazon en denk. Een te hebben gevonden ik zou maar heb er te weinig verstand van om er eentje te kopen zonder kenner ik woon in assen en heb er eentje gevonden in denhaag
De persoon waar de Volvo nu van is rijd er mee op gas zon 13000 km per jaar de auto heeft achter nieuwe binnen schermen gekregen en is een jaar of 4 geleden opnieuw gespoten volgens de persoon een goede auto ik mag als het aan hem ligt er de hele dag in komen rijden ik mag hem op de brug zetten das allemaal geen probleem
Ik heb iemand gevonden in den haag waar ik aanstaande zaterdag op de brug mag maar die persoon heeft geen verstand van dit soort automobielen nu komt de vraag is er iemand in het noorden die het leuk zou vinden om met mij mee te gaan naar den haag of mij tips kan en wil geven in bijde gevallen hoop ik van een van jullie kenners te horen Mvg Jeroen Renkema

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-07-2012 16:36 #115388 door tom molenhoek
Beantwoord door tom molenhoek in topic Wie wil mij helpen
Waar in den haag en wanneer? Dan kan ik kijken of ik tijd over heb!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-07-2012 18:32 #115394 door Kevin de Leuw
Beantwoord door Kevin de Leuw in topic Wie wil mij helpen

"jeroen renkema" schreef:

Ik heb iemand gevonden in den haag waar ik aanstaande zaterdag op de brug mag maar die persoon heeft geen verstand van dit soort automobielen nu komt de vraag is er iemand in het noorden die het leuk zou vinden om met mij mee te gaan naar den haag of mij tips kan en wil geven in bijde gevallen hoop ik van een van jullie kenners te horen Mvg Jeroen Renkema

;) ;)

Goedkoop lpg uitbouwen, laswerk en onderhoud? www.kdlautomotive.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-07-2012 21:23 #115396 door jeroen renkema
Beantwoord door jeroen renkema in topic Wie wil mij helpen
Jeetje had niet verwacht dat er iemand zo snel zou reageren wat goed zeg
Ik weethelaas nog niet wanneer ik daar heen kan heb op mijn werk nog geen vrij kunnen regelen ondertussen ben ik door de eigenaar gebeld dat hij word gek gebeld voor de auto maar hij heeft mij ter kennen gegeven dat ikhem wel mag komen bekijken
Voorliegende die met mij mee zou willen
Wat ik heel erg aardig vind is het dus nog onzeker over waar en wanneer misschien is het leuk en handig om eventueel telefoonnummers uit te wisselen ik hoop weer wat te horen ik heb niet heel veel verstand van forums dus hoop dat dit bericht te lezen is

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-07-2012 22:18 #115398 door Oscar Keur (GAST)
Beantwoord door Oscar Keur (GAST) in topic Wie wil mij helpen
Als je de auto een dag te rijden krijgt, en niemand meer in de buurt kan. Dan kan je ook wel bij mij in de hal in Heerhugowaard terecht! En ik kan er dan best met je naar kijken. Of je zou bijvoorbeeld Paul Kuhlemayer van de Technische Commissie kunnen vragen, die woont er niet te ver vandaan!

Voor updates over de restauratie van een '70 164:
volvorestauratie.blogspot.com/
Klik hier voor het fotoalbum met (bijna) alle foto's (ook degene die niet in mijn topic of op mijn blog worden beschreven)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-07-2012 23:11 #115401 door jeroen renkema
Beantwoord door jeroen renkema in topic Wie wil mij helpen
Ik ga dit in mijn achterhoofd houden heb op dit moment nog niks concreet nu maar hopen dat ik zaterdag vrij kan krijgen
Ik zeg net tegen mijn vriendin dat ik het een wonder vind dat er nog mensen zijn die mensen willen helpen die ze helemaal niet kennen echt geweldig

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
06-07-2012 13:51 #115444 door jeroen renkema
Beantwoord door jeroen renkema in topic Wie wil mij helpen
Hallo allemaal even een update
Ik heb morgen vrij kunnen krijgen van mijn werk ik dacht sms de eigenaar van de Volvo dat ik er morgen vroeg kan zijn zoals afgesproken
Krijg ik een sms er zijn net 2 mensen geweest wouden niet genoeg geven en vanmiddag komen er nog 4 kijken en weg is weg
Heel vreemd dit allemaal maar een afspraak en regel van alles en nog wat krijg ik dit te horen
Ik ben je wel als zij hem niet kopen of je moet nu aan de telefoon kopen mondelinge afspraak geld ook
Nou breekt me klomp hij wil er perser 2150 euro voor hebben anders gaat hij niet weg hij staat op Marktplaats te koop in dentaal hij is op gas en het is een automaat iemand een ide of het een goede koop zou zijn eigenlijk ps dit is nu al de 4de keer dat het zo raar gaat via Marktplaats dus ik weet nog niks ps de oude eigenaar heet Gerard misschien dat iemand hem of de auto kend ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
06-07-2012 14:33 #115445 door Rudi Dortangs
Beantwoord door Rudi Dortangs in topic Wie wil mij helpen
Aan de telefoon ongezien kopen? Dan kun je volgens mij beter op een andere manier gaan gokken of je geld aan goede doelen weggeven (zeker als anderen hem al hebben laten staan).
Ik heb zelfs, om eventuele problemen te voorkomen, bij de verkoop van een auto van mij een goed bod afgewezen van iemand die ongezien telefonisch wilde kopen (en al geld overmaken).
En op/via Marktplaats vinden helaas allerlei vreemde dingen plaats (daar niet alleen).
succes, Rudi

Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
06-07-2012 16:18 #115448 door jeroen renkema
Beantwoord door jeroen renkema in topic Wie wil mij helpen
Nu belde de man op en vertelde me dat hij hem mondeling had verkocht het word steeds gekker maar !!!
Hij vertelde me dat als ik voor 12 uur zou komen kijken hij alsnog voor mij zou zijn
Word er een beetje in de war van die man misschien is het wel een hele goede auto en is die man een beetje in de war
Hij maakt nogal een verwarde indruk of de auto is helemaal niks en ga ik voor ja met een korte achternaam heen
Heeft iemand nog tips waar ik op moet letten of wil iemand mee kijken ? Het is in den haag de auto staat inde groen van prinsterenlaan 245 er blijkt daar een tuincentrum te zijn ik moet maar bellen wanneer ik daar ben zegt de eigenaar dan komt hij ook dus als er een kenner is in dentaal die morgenvroeg ff een kijkje wil nemen met mij zou ik daar graag gebruik van willen maken ik zet in elk geval me telefoonnummer hier neer misschien is er iemand met tips ouzo ik kan ook terug bellen als iemand me telefoon over laat gaan dit gezien de koste die het met zich mee brengt mijn nummer is 0641256448

Beste mensen alvast heel erg bedankt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-07-2012 09:43 #115458 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Wie wil mij helpen
Als het op die manier gaat, zou ik het hele verhaal afblazen. Hij woont vast niet op het tuincentrum en iemand die een auto verkoopt, zo vaag doet over geïnteresseerden en je niet eens thuis wil ontvangen....
Alleen daarom al zou ik verder zoeken, ook al is/lijkt het nu een goede koop.
Misschien is het wel een prachtig recent overgespoten bonk roest en weet je over een half jaar pas echt wat voor auto het is.
Of misschien konden de mensen die al geweest zijn dat in het echt goed zien. Op de foto's het lijkt op het eerste gezicht best een aardige auto, maar die kunnen aardig bedriegen.
Het is deze, toch link.marktplaats.nl/574331767

Je kunt ook gewoon zelf even een kijkje gaan nemen bij de auto als je in de buurt bent.
Grote kans dat hij gewoon op die plek staat zoals op de foto.
Huisnummer is op foto 1 goed te lezen en als je op "bekijk op kaart" klikt op marktplaats en inzoomt zie je ook dat het de C.B. straat in Den Haag is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.