Apk keuring

Lees meer
26-04-2012 12:04 #113160 door Jan Oudijk
Apk keuring is gemaakt door Jan Oudijk
Mijn amazon moest voor 23 april weer gekeurd worden.Afspraak gemaakt, maar door omstandigheden was ik niet instaat om de auto op die datum te brengen.Afgesproken om hem donderdag 19 april te komen brengen.Alles liep die dag tegen ,dus de garage gebeld ,dat ik het niet op tijd kon redden voor 1700 uur,antwoord van de garage was ,u belt maar en wij komen eraan en brengen u weer naar huis.Zo gezegt ,zo gedaan. Een prijsje afgesproken voor kleine reparaties en daar boven even bellen.
In de tussen tijd de griep gekregen ,en jawel een berichtje van de garage ,de auto is weer gekeurd en inorde.Nu was mijn antwoord ,dat ik met koorts thuis zat en niet de auto kon halen.Antwoord van de garage ,dan brengen wij hem toch! Alleen dit word na 1700uur.Dit alles heeft mij geen euro meer gekost en daarom dit berichtje.Er zijn dus ook noch bedrijven met hard voor de klant.
Gr Jan Oudijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-04-2012 16:21 #113166 door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic Apk keuring
Kijk, dat is service! Je kan natuurlijk de naam noemen van het bedrijf, zodat andere leden er ook gebruik van kunnen maken!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-04-2012 18:28 #113169 door Jan Oudijk
Beantwoord door Jan Oudijk in topic Apk keuring
Hallo Boele,
Ik wil gerust de naam van het bedrijf hier vermelden,maar bij een vorig topic ,waar ik een naam van een bedrijf had vermeld,kreeg ik van diverse kanten reacties,zowel negatief als positief.
Daarom ,als iemand het adres wilt weten ,stuur mij dan maar een e-mailtje.
O, ja het is in ieder geval in Alkmaar.
Gr Jan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.