Volvo Kassieker beurs

Lees meer
15-10-2011 18:12 #106856 door Ben Bergmans
Volvo Kassieker beurs is gemaakt door Ben Bergmans
Toch weer een klein feestje. Prachtig weer, ruime parkeergelegenheid met ruimte voor alle soorten klassiekers.
En dan de beurs, nieuwe maar uitstekende lokatie. Even donker toen ik net binnen kwam. Maar dat kwam door de overgang van de felle zon naar de relatief donkere hal. Leek ruimer en het was toch druk. En veel bekende gezichten.
Aanrader voor mensen die nog niet geweest zijn. Morgen nog een kans.
Veel plezier, Ben Bergmans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15-10-2011 21:16 #106858 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic Volvo Kassieker beurs
Helemaal mee eens, beter dan Utrecht, warme hal, sfeerverlichting, overal tapijt en een mooie plek voor mijn twee kleine kinderen die hebben genoten van de spelletjes, gratis snoep, de draaimolen etc.
Mijn vrouw vond de koffie en het eten ook heel goed, en ik kan zeggen dat de prijzen en kwaliteit daarvan ook veel beter zijn dan de Veemarkthallen. Lekker druk, maar niet te en ik heb weer veel bekenden ontmoet en een aantal nuttige dingen gescoord.
Dank aan alle vrijwilligers, ook die op het parkeerterrein, want de zon scheen, maar de temperatuur was laag...

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jakob Lagerweij (GAST)
  • Jakob Lagerweij (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
16-10-2011 16:06 #106875 door Jakob Lagerweij (GAST)
Beantwoord door Jakob Lagerweij (GAST) in topic Volvo Kassieker beurs
Ben alleen wel benieuwd hoeveel P1800-eigenaren hun uitlaat op de drempel achter de hal hebben stuk gereden. Het klonk allesbehalve fijntjes toen ik daar (toch heel voorzichtig) overheen reed.

Kort door de bocht

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-10-2011 18:39 #106880 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic Volvo Kassieker beurs
Ik ben toch al een paar keer naar de beurs geweest in Utrecht maar daar hoefde we nooit te wachten buiten, leek wel veel drukker dan in Utrecht en al die volvo's het lijken er wel steeds meer te worden. maar goed het is een top locatie, top parkeerplaats goed overzicht en de modellen stonden mooi gesorteerd. Eigenlijk blijf je hierdoor alleen maar volvo rijden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-10-2011 18:57 #106883 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic Volvo Kassieker beurs
Da's waar: toch een puntje dat verbetering behoeft: de kassa-afhandeling kan een stuk beter.
Met respect voor de mensen aan de "balie" maar daar zijn er in ieder geval in het begin van de ochtend veel te weinig van, waardoor de rij een heel stuk buiten staat. De linkerbalie bleek ook nog alleen voor pinpas te zijn, maar het protable apparaat deed het niet geweldig en bovendien was er door de drukte niet te zien dat je daar niet contant kon betalen...
Iedereen was wel heel behulpzaam, maar dat moet beter!

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-10-2011 20:12 #106958 door Rudi Dortangs
Beantwoord door Rudi Dortangs in topic Volvo Kassieker beurs
Op die drempel hebben diverse modellen wat schade aan hun onderkant opgelopen. Hij moest tenminste duidelijk met "echt maximaal 5 km/h" kenbaar gemaakt worden. Zelf geen problemen met mijn 145 gehad, maar het doet toch pijn als je zulke schraapgeluiden bij anderen hoort. Volledig overdreven hoge drempel.
Verder mocht er toch wat meer licht zijn (alhoewel ik in de kerstsfeer zelf genoeg kon zien). Ik heb zelfs iemand gezien die een verkeerde kleur bekleding terugbracht (pas buiten de echte kleur te zien).
De lange rij bij de kassa stoort mij al jaren. Dat de beurs een strikte openingstijd heeft is in orde, maar er kunnen toch al kaartjes voor de openingstijd verkocht worden. Dan hoef je niet de hele tijd te wachten tot iedereen zijn geld gevonden heeft en zijn wisselgeld heeft. Als de beursdeur dan open gaat hoef je alleen nog je kaartje te laten zien, wat veel sneller gaat. Meer kassa's kan ook, maar dat betekend ook meer mensen achter de kassa.

Maar vooral: hartelijk dank voor deze mooie beurs, ik verheug me al op volgend jaar!

Groeten, Rudi

Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-10-2011 21:00 #106962 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic Volvo Kassieker beurs
inderdaad een prima lokatie en een prima beurs!

wel viel me op dat alle registers vertegenwoordigd waren met een eigen plekje op de beurs; ik had gehoopt ook een hoekje voor het 140/164 register, die de krachten onlangs gebundeld hebben, te vinden... maarrr helaas...

ook miste ik vaste deelnemer Scandcar op de beurs.

het was natuurlijk schitterend weer, zodat ook alle "binnenslapers" naar buiten mochten, mee naar de beurs! hierdoor een parkeerterrein vol met schitterend mooi historisch erfgoed!

leuk ook, op het parkeerterrein stond het broertje (of zusje?) van mijn auto; 145S, zelfde kleur, zelfde bouwjaar, zelfde bekleding, ook USA-import, zelfs exact dezelfde chromerandjes langs onderzijde zijramen (die eigenlijk helemaal niet op een 145 horen!). oké, de andere had als assesoire een imperiaal en die van mij een voorspoiler maar voor de rest...



Groet, Hans
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-10-2011 11:13 #106981 door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic Volvo Kassieker beurs
Ik vond het een leuke beurs! Ten dele geslaagd voor onderdelen. Veel nieuw spul, toch nog wat leuks uit een rommelbak kunnen pakken.
Het viel me op dat er stukken minder particulieren een standje hadden dan normaal. Of is dat gezichtsbedrog?

Op zaterdag was de parkeerplaats goed en netjes gevuld, top geregeld door de organisatie!

Hoezo krijgen leden geen korting op entree tot de VKB? Ik dacht altijd dat de VKB dit organiseerde en grotendeels financierde?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-10-2011 11:42 #106985 door Rob Spoon
Beantwoord door Rob Spoon in topic Volvo Kassieker beurs
Kijk, die mazzel heb ik dan wel weer. Mijn 1800S stond zó enorm hoog dat zij die drempel niet eens gezien heeft! :lol: Maar andere hobbels hebben de uitlaat al geschaafd. Leermomentje!
Zondag was het helaas erg stil op de beurs en op het parkeerterrein. En inderdaad relatief weinig particulieren met onderdelenverkoop.

groeten, Rob Spoon

www.uwbouwmeester.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-10-2011 11:48 #106986 door Erik Ciesluk
Beantwoord door Erik Ciesluk in topic Volvo Kassieker beurs
Ik heb geen idee, maar m'n vriendin had ook het idee dat er minder particulieren waren, en dacht ook dat de entree vorig jaar een stuk minder was..

Heb eindelijk een chokekabelklemmetje voor een SU-HS6 gevonden (zit nog wel een halve carb. aan vast :) ), mooie gave complete achterbumper gekocht en voor 5 euro de complete bekleding van 1 stoel gevonden in de goede kleur: die kan mooi opgeknipt worden om bijpassende hoofdsteunhoezen te maken. Missie geslaagd! (verder nog nieuwe raamrubbers en reparatiedelen voor de achterspatborden meegenomen, en wat klein spul)

Boele, hoe laat was jij zaterdag op de beurs? Ben een paar keer over de parkeerplaats gelopen maar zag je bolide er niet tussen staan? Of was je niet met je eigen auto?

Oh ja, ook m'n Amazon schuurde lekker over die drempel met de uitlaat.. en dat stapvoets.

Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.