Stalling sleutelruimt iov Arnhem !!

Lees meer
15-11-2010 09:17 #97941 door Ed van der Zee
Stalling sleutelruimt iov Arnhem !! is gemaakt door Ed van der Zee
Beste leden in de omgeving van Arnhem,
Met enkele enthousiaste klassieker vrienden heb ik een prachtige halgevonden ca 250 m2 voor stalling en onderhoud/deelrestauratie. Met gemak jkunnen er 6 auto's worden gestald enaan 4 worden gewerkt
Voorzien van krachtstroom, 2x brug straalkast en beveiligd middels camera en alarm, door de verhuurder (een groot transport bedrijf) aangebracht.
Een volledige toolset is aanwezig en ondersteuning middels kennis en begeleiding door ons.
We zoeken nog enkele deelnemers, 1 stallingsplek nog over en diverse sleutel-deelnemers welke via een abonnementsysteem
recht krijgen tot sleutelen.
Het is nadrukkelijk een particulier initiatief, dus geen winstbejag en wordt als Stichting opgericht met een bestuur en contracten voor stalling, stalling +deelrestauratie, onderhoud.sleutel abonnement.
Prijzen stalling 90 euro
stalling & sleute/rest 125
sleutel abonnement 40 euro p maand

Woon je in de buurt en wil ke aanvullend informatie en/of de hal bekijken a.s woensdag, reageer dan.

Ed van der Zee
dutchdoc5@hotmail.com
of sms 06-56695620

NB heren moderators ik hop dat dit de juiste plek is voor deze oproep, is zeker of topic..

Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15-11-2010 12:43 #97945 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Stalling sleutelruimt iov Arnhem !!
Sowieso supertof!
Sleutelruimte is soms lastig te vinden.
In de tijd dat ik in Arnhem woonde had ik hier voor deze prijzen zeker op ingetekend.
(Maar ja, ik woon niet meer in Arnhem en heb nu zelf een eenvoudige ruimte).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.