Wat heb je behalve je klassieke Volvo nog meer?

  • luuk verburgh (GAST)
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
24-12-2010 21:09 #99042 door luuk verburgh (GAST)
Beantwoord door luuk verburgh (GAST) in topic Wat heb je behalve je klassieke Volvo nog meer?
ik ben trouwens wel al 31 jaar bij dezelfde vrouw :P

groeten van mij en mijn volvo ('s)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
24-12-2010 22:20 #99043 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic Wat heb je behalve je klassieke Volvo nog meer?
Dat is tegenwoordig tamelijk uniek! Gefeliciteerd!

Een gezellig kerstfeest gewenst!

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • luuk verburgh (GAST)
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
25-12-2010 22:51 #99044 door luuk verburgh (GAST)
Beantwoord door luuk verburgh (GAST) in topic Wat heb je behalve je klassieke Volvo nog meer?
bedankt ! en jij ook een fijne kerst en ook voor alle lezers :D

groeten van mij en mijn volvo ('s)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-12-2010 10:16 #99106 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic Wat heb je behalve je klassieke Volvo nog meer?
Naast de volvo 245



Heb ik sinds aug dit jaar na 4 jaar afwezigheid mijn Opel Admiral weer teruggekocht.





Leuk contrast met de Fiat 850 special van mijn pa (mijn ex autootje)



Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • luuk verburgh (GAST)
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
29-12-2010 08:49 #99137 door luuk verburgh (GAST)
Beantwoord door luuk verburgh (GAST) in topic Wat heb je behalve je klassieke Volvo nog meer?
Leuke auto's! Fijn dat je die gewoon buiten kunt zetten. Neem aan dat je niet in de randstad woont? Opel en Volvo kunnen blijkbaar goed samen! ;)

groeten van mij en mijn volvo ('s)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-12-2010 09:01 #99138 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic Wat heb je behalve je klassieke Volvo nog meer?

Leuke auto's! Fijn dat je die gewoon buiten kunt zetten. Neem aan dat je niet in de randstad woont? Opel en Volvo kunnen blijkbaar goed samen


Volvo wordt dagelijks mee gereden en staat dus aan huis, Opel staat in de werkplaats te wachten deze wil ik weer in showroomstaat hebben, er kan gewoon mee gereden worden want er zit nog apk op. De Fiat slaapt ook bij mijn vader buiten, hij gaat er elke dag mee naar zijn werk. Op dit moment hadden we wat las klusjes aan de fiat en staat ook hij in de werkplaats. Ik woon in Zaanstad maar de ruimte om te parkeren is beperkt hoor, er staat dus maar 1 oldtimer bij de deur. Werkplaats is een paar km verderop in de polder van Uitgeest.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Robert-Hans Hafkemeijer (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
08-01-2011 12:07 #99412 door Robert-Hans Hafkemeijer (GAST)
Beantwoord door Robert-Hans Hafkemeijer (GAST) in topic Wat heb je behalve je klassieke Volvo nog meer?
Behalve mijn dagenlijkse auto Volvo 760 GLE, heb ik nog een Triumhp TR6 Pi, dit is een met injectie.
Uit 1972 orgineel uit Nederland. Mijn grootste wens is nog een Jaquar E-type. (ik blijf maar dromen)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Martijn Koning (GAST)
  • Martijn Koning (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
Lees meer
28-01-2011 11:14 #100004 door Martijn Koning (GAST)
Beantwoord door Martijn Koning (GAST) in topic Wat heb je behalve je klassieke Volvo nog meer?
Naast de 142 en 164 heb ik voor dagelijks gebruik een Audi A4 (2010)



een Suzuki Vitara:



en voor het leegmaken van mijn hoofd:








Mijn Volvo projecten: www.volvo142-deluxe.blogspot.com
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jan Snijder (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
29-01-2011 14:05 #100041 door Jan Snijder (GAST)
Beantwoord door Jan Snijder (GAST) in topic Wat heb je behalve je klassieke Volvo nog meer?
Ik durf het op een Volvo-forum bijna niet hardop te zeggen maar onderstaand een foto van mijn andere grote autoliefdes: het merk van Das Haus:



In de zeventiger jaren maakten ze nog auto's die met kop en schouders boven de rest uitstaken. De technici bouwden een auto waaraan kwalitatief geen concessies werden gedaan. Op het aldus ontstane kostenplaatje werd 20% gezet, de winst voor de fabriek en de auto's werden als zoete broodjes verkocht met levertijden van soms meer dan 2 jaar. Hoe kunnen de tijden veranderen.............

Ik heb een 280se uit 1974, een 200 diesel uit 1982 en een 230 coupé uit 1983. Een totaal ander merk, maar de bouwkwaliteit en het altijd technisch vooruitstrevende van Mercedes heeft mij altijd geboeid. En natuurlijk het feit dat mijn vader altijd auto's van dat merk reed. De eerste was een heckflosse uit de 60-er jaren en ook nu rijdt hij met zijn 86 jaren nog steeds in een 300E/w124 zo'n 15000 km per jaar.

Groeten, Jan.

Life is too short for bad cigars

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Martijn Koning (GAST)
  • Martijn Koning (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
Lees meer
30-01-2011 22:22 #100075 door Martijn Koning (GAST)
Beantwoord door Martijn Koning (GAST) in topic Wat heb je behalve je klassieke Volvo nog meer?

"Jan Snijder" schreef:
Ik durf het op een Volvo-forum bijna niet hardop te zeggen maar onderstaand een foto van mijn andere grote autoliefdes: het merk van Das Haus:



In de zeventiger jaren maakten ze nog auto's die met kop en schouders boven de rest uitstaken. De technici bouwden een auto waaraan kwalitatief geen concessies werden gedaan. Op het aldus ontstane kostenplaatje werd 20% gezet, de winst voor de fabriek en de auto's werden als zoete broodjes verkocht met levertijden van soms meer dan 2 jaar. Hoe kunnen de tijden veranderen.............

Ik heb een 280se uit 1974, een 200 diesel uit 1982 en een 230 coupé uit 1983. Een totaal ander merk, maar de bouwkwaliteit en het altijd technisch vooruitstrevende van Mercedes heeft mij altijd geboeid. En natuurlijk het feit dat mijn vader altijd auto's van dat merk reed. De eerste was een heckflosse uit de 60-er jaren en ook nu rijdt hij met zijn 86 jaren nog steeds in een 300E/w124 zo'n 15000 km per jaar.

Groeten, Jan.


Voor zover je ze op de foto kunt zien , zien ze er ook strak uit!

Mijn Volvo projecten: www.volvo142-deluxe.blogspot.com

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.