Wat heb je behalve je klassieke Volvo nog meer?
- luuk verburgh (GAST)
- Platinum lid
groeten van mij en mijn volvo ('s)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Een gezellig kerstfeest gewenst!
Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl
- luuk verburgh (GAST)
- Platinum lid
- René Minnebo
- Platinum lid
- luuk verburgh (GAST)
- Platinum lid
- René Minnebo
- Platinum lid
Leuke auto's! Fijn dat je die gewoon buiten kunt zetten. Neem aan dat je niet in de randstad woont? Opel en Volvo kunnen blijkbaar goed samen
Volvo wordt dagelijks mee gereden en staat dus aan huis, Opel staat in de werkplaats te wachten deze wil ik weer in showroomstaat hebben, er kan gewoon mee gereden worden want er zit nog apk op. De Fiat slaapt ook bij mijn vader buiten, hij gaat er elke dag mee naar zijn werk. Op dit moment hadden we wat las klusjes aan de fiat en staat ook hij in de werkplaats. Ik woon in Zaanstad maar de ruimte om te parkeren is beperkt hoor, er staat dus maar 1 oldtimer bij de deur. Werkplaats is een paar km verderop in de polder van Uitgeest.
- Robert-Hans Hafkemeijer (GAST)
- Verbannen
Uit 1972 orgineel uit Nederland. Mijn grootste wens is nog een Jaquar E-type. (ik blijf maar dromen)
een Suzuki Vitara:
en voor het leegmaken van mijn hoofd:
Mijn Volvo projecten: www.volvo142-deluxe.blogspot.com
- Jan Snijder (GAST)
- Verbannen
In de zeventiger jaren maakten ze nog auto's die met kop en schouders boven de rest uitstaken. De technici bouwden een auto waaraan kwalitatief geen concessies werden gedaan. Op het aldus ontstane kostenplaatje werd 20% gezet, de winst voor de fabriek en de auto's werden als zoete broodjes verkocht met levertijden van soms meer dan 2 jaar. Hoe kunnen de tijden veranderen.............
Ik heb een 280se uit 1974, een 200 diesel uit 1982 en een 230 coupé uit 1983. Een totaal ander merk, maar de bouwkwaliteit en het altijd technisch vooruitstrevende van Mercedes heeft mij altijd geboeid. En natuurlijk het feit dat mijn vader altijd auto's van dat merk reed. De eerste was een heckflosse uit de 60-er jaren en ook nu rijdt hij met zijn 86 jaren nog steeds in een 300E/w124 zo'n 15000 km per jaar.
Groeten, Jan.
Life is too short for bad cigars
"Jan Snijder" schreef:
Ik durf het op een Volvo-forum bijna niet hardop te zeggen maar onderstaand een foto van mijn andere grote autoliefdes: het merk van Das Haus:
In de zeventiger jaren maakten ze nog auto's die met kop en schouders boven de rest uitstaken. De technici bouwden een auto waaraan kwalitatief geen concessies werden gedaan. Op het aldus ontstane kostenplaatje werd 20% gezet, de winst voor de fabriek en de auto's werden als zoete broodjes verkocht met levertijden van soms meer dan 2 jaar. Hoe kunnen de tijden veranderen.............
Ik heb een 280se uit 1974, een 200 diesel uit 1982 en een 230 coupé uit 1983. Een totaal ander merk, maar de bouwkwaliteit en het altijd technisch vooruitstrevende van Mercedes heeft mij altijd geboeid. En natuurlijk het feit dat mijn vader altijd auto's van dat merk reed. De eerste was een heckflosse uit de 60-er jaren en ook nu rijdt hij met zijn 86 jaren nog steeds in een 300E/w124 zo'n 15000 km per jaar.
Groeten, Jan.
Voor zover je ze op de foto kunt zien , zien ze er ook strak uit!
Mijn Volvo projecten: www.volvo142-deluxe.blogspot.com