Wat is dit?

• Rudi
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
14-01-2012 10:01 #109745 door Rudi
Beantwoord door Rudi in topic Wat is dit?
Blijkt dus een moeilijke, maar dat had ik al verwacht anders had ik niet al meteen en tip gegeven:
"(meteen al een tip: ik zou het zelf niet geweten hebben als ik niet door een toeval deze foto had kunnen maken).",
maar dit is echt een tip, maar alleen voor iemand die weet wat voor een auto's ik heb, daar zit wat geraden moet worden niet aan. Om iedereen deze informatie te geven: ik rij / sleutel aan 140 serie, P1800 serie, amazon kombi.
mbt wat er weer geraden werd (hier geen herhaling wat voor mijn laatste reactie warm en koud was, dat is terug te lezen):
Hans: heel erg warm, veruit het warmste van alle reacties
Boele: heel erg koud
Jacques: zie boven voor tips mbt het type
Rob: "elke auto van dit type ziet er hier zo uit" was een tip dat er niet aan accessoires etc. gedacht moet worden
Ben: heel erg warm, maar ik had al geschreven dat er op de foto geen handle te zien is (type trouwens fout).
Als het maandag nog niet geraden is zal ik iets meer laten zien (maar ik vrees dat dit minder hulp is dan mijn hints)
Groeten, Rudi

Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• 05703-dummy
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
14-01-2012 11:46 #109748 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic Wat is dit?
hmmmm, alles plussend en minnend gaat het dus hoogstwaarschijnlijk om een Ama sedan! 8-)

Groet, Hans

• 05703-dummy
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
14-01-2012 11:51 #109749 door 05703-dummy
het zit niet aan de auto's waaraan je normaliter sleutelt... da's jammer want anders zou het de onderkant van een scharnier van de achterklep van een 145 kunnen zijn... :?

Groet, Hans

• 05703-dummy
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
14-01-2012 12:02 #109750 door 05703-dummy
of is het toch gewoon de onderkant van de kofferbakgreep van een Ama waar ook de kentekeplaatverlichting inzit?!?

Groet, Hans

• Rudi
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
14-01-2012 13:43 #109752 door Rudi
Hans, het blijkt dat je goed leest wat ik schrijf:
ja, het betreft een amazon sedan (anders had ik gewoon "amazon serie" geschreven in plaats van "amazon kombi")
nee, het is dus niet van een 145
Je laatste reactie zou ik bijna goed kunnen rekenen, maar is het toch niet, veel warmer kan het echter niet (dus heel heet).
Een herhaling van een tip: als de auto compleet is kun je dit zonder iets te demonteren niet zien.
Eventueel het type amazon sedan noemen, maar dat hoeft niet zodat ik het juist reken.
groeten en nu echt tot maandag,
Rudi

• 05703-dummy
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
14-01-2012 21:45 #109764 door 05703-dummy
tsja, warmer kan niet, wat zit daar dan nog meer vlakbij... is het dan toch het deel waar ook de openingshandle met slot aan vast zit :roll:

Groet, Hans

• 11019-dummy
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
14-01-2012 21:47 #109765 door 11019-dummy
Beantwoord door 11019-dummy in topic Wat is dit?
I surrender! :(

• Rudi
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
16-01-2012 11:08 #109800 door Rudi
Hallo Hans,
ja dat is het. Dus niet (iets van) de greep zelf maar het slot/openingshandel-deel en wel de achterkant/huis ervan, dus daarom geen handel op de foto te zien en alleen te zien als de binnenbekleding van de achterklep verwijderd is. Van een vroege amazon sedan, dus daarom niet in mijn auto/onderdelenrepertoire. Hier twee foto's zodat iedereen weet wat het was (foto's eigenlijk gemaakt omdat deze nieuwe originele achterklep met zeer mooie greep te koop is, past helaas niet op mijn kombi).

Dus de volgende van Hans.

groeten, Rudi

Bijlagen:

• 05703-dummy
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
17-01-2012 09:58 #109842 door 05703-dummy
YES :lol: ik had 't onderdeel overigens nog steeds niet herkend, 't is dankzij de hints dat ik 't geraden heb.

hier is er dan weer eentje van mij; ditmaal een wat scherpere foto om aan te tonen dat niet alles in Den Haag vaag is zoals de vorige keer werd gesuggereerd ;)

hij is niet te moeilijk verwacht ik, maar hopelijk toch ook weer niet te makkelijk :roll:

Groet, Hans
Bijlagen:

• Rudi
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
23-01-2012 17:05 #109992 door Rudi
Nog geen reactie van iemand anders, dan zal ik maar eens reageren ofschoon ik het eigenlijk niet herken (anderen hebben bij mij ook gereageerd ofschoon ze het niet herkenden). Ik denk van een type na de 140 serie en dan mischien een bevestigingsdeel met schroefoog, maar vraag mij niet waarvan (als ik al in de goede richting denk).
Groeten, Rudi

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD