Wat is dit?

• Ronald Damme (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
20-06-2012 17:01 #114839 door Ronald Damme (GAST)
Beantwoord door Ronald Damme (GAST) in topic Wat is dit?
Is dit niet dat gedeelte waar het pinnetje van de kofferbaksluiting aan gemonteerd zit?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Rudi
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
20-06-2012 20:38 #114853 door Rudi
Beantwoord door Rudi in topic Wat is dit?
Ronald, ik weet niet wat voor gedeelte je bedoeld, maar het heeft helemaal niets met een kofferbak en omgeving te doen.

Dus:
geen nummerbordhouder of achterklep (combi of niet combi of welk model of bouwjaar dan ook, ziet er echt anders uit)
geen kofferbak of aanverwante zaken

### => wel binnenkant deur (maar dat is te algemeen en reken ik dus niet goed) <= ###

(duidelijke aanwijzing duidelijker gemaakt, ik wacht nog even tot ik een groter deel ervan toon)

Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.

• Rudi
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
21-06-2012 19:14 #114882 door Rudi
Ik weet zeker dat er meerdere forumgebruikers zijn die dit elke keer zien als ze in hun ****** zitten. OK, ze zien dan op het stukje dat ik laat zien vooral wat er tegenop gemonteerd zit (vooral de vuilstrepen onder laten de vorm ervan trouwens redelijk goed zien). Ik moet het getoonde onderdeel (en het spiegelbeeld ervan) voor montage bij mij nog roestvrij maken en daarna het voor mij juiste kleurtje geven.
Maar blijkbaar is het toch te moeilijk te raden, daarom een foto waar iets meer op te zien is (naast de extra aanwijzingen).

Bijlagen:

• 02114-dummy
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
21-06-2012 19:41 #114883 door 02114-dummy
Beantwoord door 02114-dummy in topic Wat is dit?
dorpel onder de beschermplaat?

Volvo XC70, T5, aut, 2016, USA import,
Volvo Amazon Kombi P221 1965, B18, M41(Verkocht mei-2023),

• Rudi
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
21-06-2012 20:03 #114885 door Rudi
Even weer een duidelijke aanwijzing herhalen (en nog duidelijker maken), want deze valt blijkbaar niet op ;)

:arrow: ==>>>>> ##### => wel binnenkant deur (maar dat is te algemeen en reken ik dus niet goed) <= ##### <<<<<== :!:

Dus niet dorpel, nummerbordhouder of achterklep met omgeving ervan, deze hebben niets met de binnenkant van een deur te maken.

• Rob Spoon
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
21-06-2012 22:48 #114896 door Rob Spoon
Beantwoord door Rob Spoon in topic Wat is dit?
Die slobgaten moeten haast wel ontwateringsgaten zijn. Maar die zitten uiteraard in de onderkant van een deur. En de ronde bevestigingsgaten van bekleding niet... :shock:

groeten, Rob Spoon

www.uwbouwmeester.nl

• Rudi
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
22-06-2012 08:25 #114903 door Rudi
In de verste verte geen ontwateringsgaten, ze zijn ook kleiner dan de ontwateringsgaten die ik ken. En nee: niet onderkant deur, het is trouwens te zien als de deur dicht is. Ik schreef ook al dat het in de auto zittend te zien is (gewoon makkelijk zittend om je heen kijkend). Laat je niet te erg verwarren door de niet ronde vorm van de gaten (dit is wel origineel maar heeft een andere reden dan je mischien denkt). Zie voor de vorm van de gaten ook mijn volgende foto: de ronde gaten hebben rechts een ovaal gat dat erbij hoort en de ovale rechts een rond gat dat daarbij hoort. En nu nog een (naar ik aanneem en hoop) erg duidelijke aanwijzing: met bekleding heb je niet helemaal ongelijk.
Nu moet het toch te herkennen zijn.

Bijlagen:

• Boele Braaksma
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
22-06-2012 08:39 #114905 door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic Wat is dit?
Handgreep binnenzijde van een 140?

• Rudi
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
22-06-2012 08:51 #114908 door Rudi
Nee, geen handgreep 140 (die zit voren door twee ronde gaten en een schleuf/rond gat vast en achteren door twee ronde gaten). Trouwens niet eens van een 140. Nog een heel goede tip: het is ongeveer 50 tot 55 jaar oud.
Toelichting mbt "met bekleding heb je niet helemaal ongelijk" bedoel ik dat er op het getoonde onderdeel normaal iets geschroefd zit dat een deel van een bekleding is (bovenste verspringende gaten; niet onderste rechts licht omhoog geboden rij, daar zit een bijbehorend onderdeel).

• Daan van Oosten Slingeland
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
22-06-2012 16:15 #114930 door Daan van Oosten Slingeland
Beantwoord door Daan van Oosten Slingeland in topic Wat is dit?
Tja, dan wordt het loos gokken voor mij: de richel aan de binnenkant van een deur van de 1800, waarop de zwarte 'balk' bevestigd zit halverwege?

Moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit in een 1800 heb gezeten, laat staan een kale deur heb gezien.

Ondertussen een plaatje bekeken van een deur, volgens mij zit ik er volledig naast...

'65 Combi - B20 LPG
'08 V50 B2.4

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD