Gezocht klassieke Blaupunkt of Philips radio voor Amazon 121 13134 uit 1969

Lees meer
27-10-2020 22:03 #190650 door Stijn v.d. Linde
Hey Marion,
Ik kan je niet helpen met je zoektocht. Maarr.... Een blauwpunkt staat hem overigens wel goed.

Ik heb op aliexpress een FM transmitter gekocht (paar euro) voor in de sigarettenaansteker (12v). De antenne van de radio heb ik achterin de kofferbak liggen. Externe zenders ontvang ik niet zo goed, maar de fm transmitter perfect dus ik stream gewoon met spotify via m'n telefoon en bluetooth. Setje kan ook als carkit werken dus dat is echt ideaal. Mocht je foto's willen zien dan hoor ik het wel!

Qua speakers heb ik er zelf 2 (1 zelf ingebouwd, 1 zat er al). In het midden achter de achterbank zit er 1 ingebouwd en 1 zit er achter het dashboard-schapje recht onder de radio. Staat naar mijn mening erg net!

Amazon '65
Niet eens met een gesloten / verwijderd topic? Mail naar moderator@volvokv.nl.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
27-10-2020 23:12 #190651 door Rudi Dortangs
Hallo Joost,
ik hoop dat je dat radiogat in je P1800 dashboard niet zelf zo groot gemaakt hebt ...
Moderne radio's passen meestal niet omdat ze te lang zijn en het ruitenwissermechanisme raken, de originele radio's die iets langer waren werden met een speciaal schuin frontje gemonteerd zodat de radio iets schuin naar onderen in het dasboard zat.
groeten,
Rudi

Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.