wie wil mij rijtips geven? (volvo amazone '64, omgeving Sch

• Manja Van de Plasse (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-12-2007 20:23 #50687 door Manja Van de Plasse (GAST)
wie wil mij rijtips geven? (volvo amazone '64, omgeving Sch is gemaakt door Manja Van de Plasse (GAST)
<p>Hallo,</p><p>Ik rij sinds anderhalf jaar in een volvo amazone uit 64.</p><p>Omdat ik mij vaak nog onzeker voel over de auto in het dagelijks gebruik ben ik op zoek naar iemand die het leuk zou vinden om zijn kennis te delen en mij een keer tips en uitleg zou willen geven. </p><p>Ik woon in Schiedam. </p><p>Groet,</p><p>Manja</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Siang Phoa
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
23-12-2007 00:41 #87752 door Siang Phoa
<p>Wat precies wil je weten? Rijtips vertelt me niet zo veel. Een auto is een auto, de bediening en het gebruik daarvan is in principe hetzelfde voor alle voertuigen.</p><p>Ah, een ieder zal meer en langer plezier hebben van zijn/haar dagelijks hobbyvoertuig als die regelmatig 'tender loving care' krijgt, zijn het deze tips die je zoekt?</p>

The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.

• Bernard Piek
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
23-12-2007 09:45 #87751 door Bernard Piek
Beantwoord door Bernard Piek in topic wie wil mij rijtips geven? (volvo amazone '64, omgeving Sch