Kampeerweekend 2008

• Dries Bakkenes
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
07-01-2008 18:05 #50652 door Dries Bakkenes
Kampeerweekend 2008 is gemaakt door Dries Bakkenes
<p>Wij waren niet op de Nieuwjaarsreceptie en zijn benieuwd naar de locatie voor het Landelijk Kampeer Weekend. </p><p>Wie weet waar we dit jaar welkom zijn?</p><p>Groet,</p><p>Dries Bakkenes</p><p> </p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Marijn Hendrikx
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
07-01-2008 19:55 #87937 door Marijn Hendrikx
Beantwoord door Marijn Hendrikx in topic Kampeerweekend 2008
<p>Hallo Dries,</p><p>Ik was er dit jaar voor het eerst en ik begreep dat er door ge&iuml;nteresseerden gekampeerd wordt in Burg-Haamstede (Schouwen-Duiveland, Zeeland).</p><p>Vond het een leuke happening zondag!</p><p>Groeten Marijn Hendrikx</p>

• Marcel van Soest
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
07-01-2008 21:22 #87936 door Marcel van Soest
Beantwoord door Marcel van Soest in topic Kampeerweekend 2008
<p>Dries, dit jaar gaan we kamperen op camping Duinhoeve in Renesse. www.campingduinhoeve.nl Het begint ivm met koninginnedag zelfs een dag eerder dus extra plezier. Vlak aan zee dus zwembroek mee of zou de zee nog wat fris zijn eind april begin mei. </p><p>groeten Marcel en Sandra</p><p> </p><p> </p>

• Ruud Reniers
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
21-01-2008 22:25 #87935 door Ruud Reniers
Beantwoord door Ruud Reniers in topic Kampeerweekend 2008
<p>Je moet Marcel niet altijd geloven... hij rijdt namelijk ook een groene Amazon met kleurnummer 46 ;-).</p><p>Het kampeerweekend is op camping De Duinhoeve te Burgh-Haamstede. <a target="_blank" href=" www.deduinhoeve.nl "> www.deduinhoeve.nl

groet Ruud

Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!

• Rob Kooi (GAST)
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
18-02-2008 19:21 #87934 door Rob Kooi (GAST)
Beantwoord door Rob Kooi (GAST) in topic Kampeerweekend 2008
Schrijf nou maar gewoon in en niet altijd op het laatst. Lol hebben we toch altijd ook al staan we tot de enkeles in de modder

Ama Favorit '67, Kawa Z650 '77

• Ruud Reniers
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
22-02-2008 19:35 #87933 door Ruud Reniers
Beantwoord door Ruud Reniers in topic Kampeerweekend 2008
<p>En de teller staat op 55 ... zijn we toch al mooi op de helft ... of op een derde ... of met alle Amsterdamse leden die binnenkort allemaal bij ons komen wonen op een achtste ... We hebben in ieder geval plaats genoeg!!!</p><p>P.s.: Peter Stok zag dit ( <a target="_blank" href=" www.telegraaf.nl/binnenland/3272677/_Ams...__.html?pageNumber=7 "> www.telegraaf.nl/binnenland/3272677/_Ams...__.html?pageNumber=7 ) al jaren geleden aankomen ....

Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD