wel of niet keuren??

• Edgar Beekhuyzen
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
20-02-2008 15:15 #50565 door Edgar Beekhuyzen
wel of niet keuren?? is gemaakt door Edgar Beekhuyzen
<p>hallo allemaal,</p><p>heb het volgende meegemaakt: heb mijn auto laten keuren bij mijn garage en wilde vervolgens een afspraak maken voor mijn katterug 1964.</p><p>de garage komt met de mededeling (plus brief van rdw) dat dit niet nodig is ivm nieuwe regeling 2008</p><p>hij is in 2007 gekeurd en moet volgens de rdw WEL gekeurd worden in 2008</p><p>mijn garage en de rdw spreken elkaar dus tegen. verwaring alom.</p><p>wie weet hoe het zit?</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Ben Bergmans
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
20-02-2008 16:17 #88359 door Ben Bergmans
Beantwoord door Ben Bergmans in topic wel of niet keuren??
Keuren! De RDW is daar duidelijk in, dit jaar nog keuren. Mijn katterug en amazone zijn dit jaar gekeurd. En volgend jaar kan ik dan overslaan.

• Marcel Smelter (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
21-02-2008 11:09 #88358 door Marcel Smelter (GAST)
Beantwoord door Marcel Smelter (GAST) in topic wel of niet keuren??
<p>Kijk voor de zekerheid bij www.RDW.nl en typ je kenteken maar eens in.</p><p>Wil je garage soms je auto niet keuren?</p><p>De nieuwe regeling gaat pas dit jaar in dus als hij n&uacute; gekeurd gaat worden d&aacute;n pas gaat de nieuwe regeling in.</p><p>Je blijft persoonlijk verantwoordelijk voor de APK dus je kan de verantwoording niet op de garage afschuiven.</p>

Amazon Combi '66

• Henny Beekhuyzen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-02-2008 15:26 #88357 door Henny Beekhuyzen (GAST)
Beantwoord door Henny Beekhuyzen (GAST) in topic wel of niet keuren??
<p>bedankt voor de reacties</p><p>het is nu duidelijk, de garage wilde mijn auto wel degelijk keuren (was niks mis mee)</p><p>vanaf nu dus interval van 2 jaar.</p><p>groeten ed.</p>

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD