Even mezelf en Mijn auto voorstellen; De volvo 164E uit 73
- Bezoeker
-
14-03-2008 10:22 #50514
door
Even mezelf en Mijn auto voorstellen; De volvo 164E uit 73 is gemaakt door
Hallo allemaal,
Nu toch maar de stap genomen om mezelf in te loggen op het forum. Ik ben Bouke Maas en ben naast mijn 940 diesel in het bezit van een 164E uit 73. Mijn vriendin en ik hebben de auto vorig jaar gekocht in zoeterwoude rijndijk en hem daarmee van de sloop gered. Met name de bodem was in erg slechte staat, maar omdat de vorige eigenaar hem wel altijd goed (technisch) onderhouden heeft durfde ik het aan om hem voor E 600,-- te kopen. Na een maand lassen en schilderen heeft de auto een nieuwe APK gekregen en inmiddels al weer 3500 km gereden! Ze heeft de bijnaam de "barones"gekregen omdat ze ons een beetje doet denken aan verlopen adel; lang geleden chique, maar nu niet meer zo heel mooi.
Inmiddels hebben we een tweede 164 gekocht voor onderdelen en het plan is om met name in de zomer het exterieur te gaan verfraaien. Verder heeft de donor-auto slecht 212.000 km gelopen en is technische gezien in goede staat. Het idee is om met de Barones nog jaren gewoon dagelijks te rijden, zeker nu we alle onderdelen dubbel hebben incl. Goed blok.
Ok, hier laat ik het even bij, iedereen alvast veel rijbplezier in z'n volvo toegewenst en ik denk dat ik vanaf nu regelmatig op het forum te vinden zal zijn.
Groetjes Bouke
Nu toch maar de stap genomen om mezelf in te loggen op het forum. Ik ben Bouke Maas en ben naast mijn 940 diesel in het bezit van een 164E uit 73. Mijn vriendin en ik hebben de auto vorig jaar gekocht in zoeterwoude rijndijk en hem daarmee van de sloop gered. Met name de bodem was in erg slechte staat, maar omdat de vorige eigenaar hem wel altijd goed (technisch) onderhouden heeft durfde ik het aan om hem voor E 600,-- te kopen. Na een maand lassen en schilderen heeft de auto een nieuwe APK gekregen en inmiddels al weer 3500 km gereden! Ze heeft de bijnaam de "barones"gekregen omdat ze ons een beetje doet denken aan verlopen adel; lang geleden chique, maar nu niet meer zo heel mooi.
Inmiddels hebben we een tweede 164 gekocht voor onderdelen en het plan is om met name in de zomer het exterieur te gaan verfraaien. Verder heeft de donor-auto slecht 212.000 km gelopen en is technische gezien in goede staat. Het idee is om met de Barones nog jaren gewoon dagelijks te rijden, zeker nu we alle onderdelen dubbel hebben incl. Goed blok.
Ok, hier laat ik het even bij, iedereen alvast veel rijbplezier in z'n volvo toegewenst en ik denk dat ik vanaf nu regelmatig op het forum te vinden zal zijn.
Groetjes Bouke
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jan Soetens (GAST)
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
14-03-2008 13:01 #88613
door Jan Soetens (GAST)
Groetjes,
Jan
Beantwoord door Jan Soetens (GAST) in topic Even mezelf en Mijn auto voorstellen; De volvo 164E uit 73
<p>Welkom en veel plezier hier</p><p>Groetjes,</p><p>Jan (AKA Janneman van 't 700vereniging-forum)</p>
Groetjes,
Jan
- Siang Phoa
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
14-03-2008 20:09 #88612
door Siang Phoa
The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.
Beantwoord door Siang Phoa in topic Even mezelf en Mijn auto voorstellen; De volvo 164E uit 73
Welkom op dit geheel andere forum. Ook hier is genoeg info te vinden, de sfeer is echter, nouja, anders.
The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.
- Bezoeker
-
08-04-2008 10:14 #88611
door
Beantwoord door in topic Even mezelf en Mijn auto voorstellen; De volvo 164E uit 73
hahah, tja, ik ben dus niet de enige die gezien de verschillende bouwjaren van de volvo's, op verschillende forums aktief is.
Gr. Bouke
Gr. Bouke
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
08-04-2008 12:28 #88610
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Even mezelf en Mijn auto voorstellen; De volvo 164E uit 73
<p>welkom</p><p> </p><p>we zijn gek op foto's</p>