Amazon kopen. Waar moet je vooral op letten?

• Henk Nieborg (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-03-2008 20:50 #50500 door Henk Nieborg (GAST)
Amazon kopen. Waar moet je vooral op letten? is gemaakt door Henk Nieborg (GAST)
<p>Beste Forumleden,</p><p>Ik ben leek en zeer ge&iuml;nteresseerd in de Volvo Amazon. Om een lang verhaal kort te maken het volgende:</p><p>Ik kan een Amazon kopen uit 1968. Het is een P130 coach (2 deurs) op LPG. De auto moet &euro; 2000,00 kosten.</p><p>Is dat bedrag re&euml;el of verdacht laag. Kortom, waar moet ik op letten. Is er bijv. een een top 10 van "opletpunten"</p><p>Zijn er personen binnen de amazonvereniging die met me mee kunnen kijken of zijn er adressen waar je een inspectiekeuring kunt laten doen?</p><p>De auto staat ongeveer 130 km van mijn woonplaats te koop. Ik heb hem nog niet in levende lijve gezien (alleen op foto).</p><p>Ik hoor graag van jullie.</p><p>Groet, Henk</p><p> </p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Lars Rengersen
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
18-03-2008 21:36 #88665 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Amazon kopen. Waar moet je vooral op letten?