opruiming magazijn

• Dré Vervoort
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-04-2008 10:44 #50418 door Dré Vervoort
opruiming magazijn is gemaakt door Dré Vervoort
<p> </p><p>In mijn magazijn heb ik met de jaren een grote stock onderdelen van Volvo opgebouwd. Spijtig genoeg moet ik er weg en ik heb er uiteindelijk voor gekozen alles gewoon van de hand te doen. De tijd dringt. Daarom heb ik besloten een aantal zaken gratis weg te geven o.a. : bumpers 340-440, plastiekdorpels 440, plastiek sierstrips 340-440-740, vloermatten, kinderbankjes 240, bekledingsdelen verschillende modellen, achterbanken amazon plastiek ruitensproeierbajkes, spoilers (onder voorbumper) 240-740, zonnekapjes schuifdak, ruiten (geen voorruiten), zetelovertrekken glas koplampen. </p><p>Verder heb ik nog alle mogelijke onderdelen die ik weg doe aan dumpingsprijzen: perfecte deuren 140, kofferdeksels amazon-140-240, motorkappen amazon-140-240, vele nieuwe uitlaten. Vooral grote stukken + 60 banaandozen vol met nieuwe kleinere onderdelen van 340, 440, 740 enz... enz......... Kan je iets gebruiken, dit is je kans. Deze onderdelen zijn zowel nieuw als tweedehands. Gsm: 0476 84 10 50 tel 's avonds 014 50 01 29 (Belgi&euml;), mail: andre.vervoort@scarlet.be . Ik doe alles weg aan ge&iuml;nteresseerden in delen maar het kan ook in zijn geheel. Lokatie: in Belgi&euml;, omgeving Turnhout.</p><p> </p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD