Model VOLVO's van BUMPER

• Tom Steverink
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
01-05-2008 17:26 #50408 door Tom Steverink
Model VOLVO's van BUMPER is gemaakt door Tom Steverink
<p>Ik heb enkele maanden geleden een AMAZON schaal 1:22 gekocht en nu een 164, beide van het merk BUMPER.</p><p>Weet iemand in de club meer van dit merk, ik begrijp dat het modellen betreft die ooit door een VOLVO enthousiast zelf zijn gemaakt (in Amsterdam?) in de 80'er jaren??</p><p>Ook schijnt er in de tussenjaren dat ik geen lid was van de V44 een stuk in het clubblad te hebben gestaan.</p><p>Kan iemand misschien meer vertellen? Ik ben benieuwd naar: welke types zijn er gemaakt en hoeveel van ieder?</p><p>De aan mij bekende types: 1800ES, Duett, Amazon, Amazon Combi, 164 (+ Amazon pickup met amazon Combi aanhanger)</p>

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 SportsEdition 1997(+MY'2022 XC60 Recharge)
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Arthur Maandag
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
17-05-2008 14:02 #89002 door Arthur Maandag
Beantwoord door Arthur Maandag in topic Model VOLVO's van BUMPER
<p>Bumper-modellen zijn inderdaad gemaakt door een meneer uit Amsterdam die daar op een gegeven moment mee is gestopt en alles heeft overgedaan aan de heer Post in Lelystad, bij wie allerlei Volvo-modelletjes te koop zijn. Je ziet hem bijvoorbeeld ieder jaar op de beurs in Utrecht.</p><p>Post is op zich met de productie gestopt, maar heeft nog wel wat in de verkoop. Hij kan je ongetwijfeld meer vertellen. Op dit moment biedt hij op Marktplaats vier Bumper-kits aan. Tik even 'Bumper' en 'Lelystad' in en je hebt de advertenties voor je neus. Kun je via Marktplaats met hem contact opnemen. </p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD