bedrading 164 HELLUUUUUP
- Anya van Niersen (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-05-2008 08:50 #50393
door Anya van Niersen (GAST)
bedrading 164 HELLUUUUUP is gemaakt door Anya van Niersen (GAST)
<p>Wie kan mij helpen!!,</p><p>Gisteren had ik geen linkerachterlicht, dus draden gecontroleerd op breuken of iets dergelijks,</p><p>Kortsluiting had ik wel!!! in de schakelkast de tweede zekering van rechts, de ene zekering na de andere sprong eruit zodra ik mijn lampen aan deed.</p><p>gelukkig had ik een lieve buurman die even mee ging kijken en helpen, de draden leken goed te zijn, zou het in de schakelaar zitten??? dus schakelaar uit dashboard gehaald, nee alles zat goed, dus weer terug plaatsen.</p><p>maar daar ging het fout!!!, een geknetter en een rook en NOG meer stank, ( ik dacht einde auto,brandweer bellen enz) maar snel de accupool eraf gehaald en pfffff we hadden het weer in de hand.</p><p>de ommanteling van een kabel was verbrand, de kabel verder was goed, dus even opnieuw isoleren( geen probleem) alleen door de paniek is er een kabel(eigenlijk twee) met constante stroom van een schakelaar af getrokken, en nu weten we niet waar hij op moet.</p><p>moet die nu op de onderste schakelaar van het licht ( de middelste twee lampen) of op de schakelaar van het dim/stadslicht?? op beide schakelaars zit nog een aankoppel mogelijkheid.</p><p>nu heb ik dus helemaal geen licht meer ( enkel groot,knipper en remlict) dus ben ik eigenlijk van de regen in de drup terecht gekomen, wie kan mij vertellen waar ik de costante spanningskabel moet op zetten???(zonder dat mijn auto uit brand)</p><p> </p><p>Mvg anya</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Marc van der Marek (GAST)
- Platinum lid
-
Minder
Meer
08-05-2008 10:54 #89075
door Marc van der Marek (GAST)
Beantwoord door Marc van der Marek (GAST) in topic bedrading 164 HELLUUUUUP
<p>Hier staan heel wat schema's en reparatiehandleidingen voor de 164, verder ook een leuke site.
www.164club.org/service/index.html
Op de lichtschakelaar (stads/dim) horen zo te zien twee rode draden op 30, geel op 56, wit op 58, en groen op 88. Mistlampen staan niet in het schema.
- Anya van Niersen (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
30-05-2008 23:13 #89074
door Anya van Niersen (GAST)
Beantwoord door Anya van Niersen (GAST) in topic bedrading 164 HELLUUUUUP
<p>Bedankt voor je reactie Mark!!,</p><p>inmiddels is hij bij de garage geweest en zijn er gewoon nieuwe draden in getrokken, aangesloten en alles doet het perfect!!!, met de oude bedrading bleef ik kortsluiting houden, dus nu is alles weer goed!!!</p><p>toch is de link van de site altijd handig!!!</p><p> </p><p>Thanks!</p>